duktigt irriterad

Dagen började finfint, klev upp, duschade och fixade mej... gjorde eld i spisen och käkade frulle... Efter ett tag kom pappa in, han undrade om han skulle köra mej till jobbet, naaaaw! Annars hade ja bestämt mig för att gå, vilken snäll papi hehe ;) Passade på att köra bort till farfars grav innan ja började jobba <3 Love <3 På jobbet blev det pulkåkning på pyttesnö, tillsammans med mina små änglar och innan barnen blev hämtade passade vi på att käka frukt och mysa. Me like! <3 När ja slutade tog ja promenixen hem, galet skönt! Snöade lite grann me, naaw... kändes som ja levde i en liten "snökula" som man skakat runt lite :) Väl hemma gjorde ja lite eld i spisen o drog på mej lite mjukiskläder... märkte precis att ja såg ut som en liten sotare.. hade aska på armarna och i ansiktet hehe :) snyggt!?

Påvägen hem från jobbet fick ja ett samtal... tränaren... duktigt irriterad på min tränare! Bara för att siss har gjort uppehåll med skyttet tills hon fått sin bebbe, trodde tränaren idag att jag skulle flytta över syrrans gevär till deras vapenskåp så att juniorerna kunde träna med hennes gevär.. Men för helvete, va tror dom!? Ett vapen för ca 20.000 är ingen leksak som vem som helst får använda, den är ju för tusan personlig! Trodde ja skulle koka! Tror ni att tränaren hade snackat med siss då? ehh nej, mehh det är som att gå bakom ryggen om de inte talar om att de hade tänkt "snatta" hennes vapen... ist gå genom mig.. ehh nej tack! Bara för att juniorerna ska få skruva, sabba vapnet.. Tror ni me hade blitt irriterade om nån hade tagit en utav de dyraste "leksakerna" ni haft.. Ohhh shit va det kokar inom mig.. Hade lust att kasta telefonen i marken o skrika... hur stor är då chansen att min älskade siss ger bort sitt vapen frivilligt!? Liten!!! Om ja hade vatt i hennes sits hade ja tusan tatt hem geväret och haft den i säkert förvar <3 Bättre de använder de vapnen som finns ute på ön, som är tillför juniorerna och inte använda våra... mmm såå nu andas vi lugnt och fint *andas in genom näsan o ut genom munnen*... Så nu har ja spytt lite galla över tränaren...

Förutom lite agg mot idioten har dagen varit supermysigt! Ligger för tillfället i sängen och tittar på tv och inväntar på att handbollen skall börja, så man kan få dregla lite granna ;) mohahaha! Hur har er dag varit? Ohh märkte precis att wipe out winter har sin premiär imorgon, herre gud.. kommer ju skratta så ja lipar, skadeglädje... oj oj! Nu ska ja slappa...

Puss o Kramisar alla gobitar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0