why not!?

hejsan svejsan!

Idag vaknade jag 07.00, men låg kvar och somnade om till klockan blev närmare 09.00. Vaknade av att Alice stog på mej och "tassade" mej i ansiktet. Upp med dej mami tänkte hon säkert.. Jag tassade upp och städade lite, bäddade och packade träningsväskan.. När ja tittade ut blev ja lite chockad.. Damn! Va det snöar och va mycket det ligger på marken, de hade inte ens plogat!! My god! Tror ni det va lite kyligt att tassa runt och borsta/skrapa av all snö då?! Mmmm full värme på, galet nöjd att ja har min lilla rosa rattmuff annars hade nog mina händer varit blå :) Iaf.. Lyckades ta mej till gymmet strax efter kl 10.00 då de öppnade.. Typ inget folk, fy tusan va skönt tänkte jag. Cissi jobbade idag så hon frågade mej va min plan va med dagens träning.. ja svarade hmm inte en aning.. då lurade hon på mej ett spinningpass :) Jo men visst! 55 minuter spinning tillsammans med 6 andra lökar som va på att. :) Hahaha tror ja skulle skratta ihjäl mej när ja satt där i spinningsalen. Det va inte en eller två som höll på att kolapsa där inne, ja jössös amalia! Ja klarade mej ruskigt bra :) Svettigt värre men galet gytt efteråt. Efter passet gick Cissi och jag ner för att träna magen lite, gyttans. När ja tränat klart gick jag upp och duschade och tror det eller ej.. hann även med att basta ett par minuter. Ohh fatta vad avslappnad man blev då.. Efter att ha suttit där en stund o sen gjort sej iordning kände man sej som en helt ny människa :) Alltså ja måste ju berätta en rolig grej.. När ja skulle föna håret stog ja upp o ner med huve för att få lite spret i håret, vilket jag tydligen lyckades med oxå.. för när ja ställde mej redigt va d precis som om ja stoppat fingrarna i ett eluttag :) yeaaaah.. fluffigt o svävigt hår! Hårspray *pffft* vad är d? :) Synd att ja inte tänkte på att ta en fräsig bild, ni hade ju garvat ihjäl er!!!!

Tog 12.30 färjan ut till Aspö, käkade lite "bodycakes" yummie! Kände mej även som en sådan efter det, men har man tränat så har man.. då är man kanske lite hungrig me ;) Helt ok!? Efter att ha klämt i sej ett par stycken frågade min goa farmor om vi inte kunde ta en liten promenad, jooo why not.. så vi gick en runda och pratade om allt och ingenting.. mysigt med lite kvalitetstid <3

Nyligen hade vi moster+man+barn med sej ut hit.. Mysigt.. inte varje dag man träffar dem. Drack lite kaffe och snackade lite allmänt. kusse skulle nämligen få möbler av oss som han skulle ha i sitt lilla "krypin" på sin skola. Nöjd! Nu ska ja svepa min kaffelaffe och sedan promenera ner till min kära syster yster och martin och säga hej :) Ikväll blir det in till stan igen.. Imorgon väntas det jobb jobb jobb :) Hoppas er helg har vatt superduper.

Puss o kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0