mina underbara systrar

Idag känner ja mej bättre! Äntligen! Idag fick d bli en runda på stan tillsammans med syster yster och "lillasyster" Sofie. Båda två är gravida! Ohhh nästan gråtfärdig! De va så vackra! Deras fina bebismagar, deras prat om framtiden och alla barnkläder som de tittade på.. herre gud va fint! Tror ni man blir tok när man umgås med dem då?! mmhm nästan så man blir lite sugen själv ;) men så är ju inte fallet, istället kommer ja att få ta hand om de älskade små blöjknuttarna tills det för eller senare i framtiden är min tur :) Kommer bli två st sommarbarn, fan va mysigt.. njuter och längtar tills dess <3 På stan shoppade jag en tröja som va illgul, fränt! Passade fint till min nya frilla :) Blev även lite hårvax, här ska det bli ståfräs i håret igen ;) <3 Vi passade även på att fika en runda på 3G, mysigt! <3

Efter att ha gått en stund med mina vackra systrar som flåsade genom hela staun begav jag mig hemåt.. Siss skulle till jobbet och Sofie blev hämtad av sin sambo... När ja kom hem drog ja igång en maskin tvätt och även en film.. ligger o gluttar på en lökig film. hehe "the wedding planner" :) Efter filmen blir det nog till att hänga upp tvätten o sen kanske dra igång en film till. Funderar på va ja ska laga för mat idag.. hmm kanske stekt torskfilé, potatis o spenatsås.. eller nått annat smaskigt. :) Hur har er dag vatt? Kan säga att det är helt underbart att vara ledig en måndag.. men resten av veckan, ja då är det fullt ös igen som vanligt. Ska inte träna förrän ja bli fullt frisk, pallar inte va sjuk längre... så antingen vila eller skytte i veckan då :)

Nu ska ja slappa vidare.. Puss o gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0