booring

Jag kämpar på med denna satans förkylning.. Inte kul att ligga o pendla mellan 38-39 graders feber :( Snoret rinner som en kran, skallebanken är kvar och sen har ja även en vacker whischyröst.. Mm kan säga, roligare kan man faktiskt ha än att ligga helt pall i soffan.. Och ni som känner mej vet att ja inte bara kan ligga stilla. Idag åkte ja ut till mina föräldrar och vilade, ja menar.. hur kul kan det va att ligga som en höffel i soffan och tycka synd om sej själv. Nä.. så ja åkte ut och vilade hos familjen addams. kollat på film efter film efter film.. Bland annat på björnbröderna 2 :) naaw. Va en liten moment där som ja nästan lipade, hmm till en barnfilm.. ahh faktiskt. :) Det är väl vackert att visa lite känslor ibland!

Vad kan det bero på att ja jämt e förkyld? tycker ja äter och tränar rätt.. dåligt immunförsvar så det bara sjunger om det. :( Alltså ja har tappat räkningen på hur många gånger ja nyst idag, men det måste fan va rekord, ansträngande efter ett tag! Vill bli FRISK! dricker möe, mkt vitaminer, alvedoner o redig mat.. Vill kunna träna igen, men nu lär det ta tid, vill bli helt återställd innan ja börjar igen.. annars väcker ja väl de onda demonerna(bacillerna) igen.

Vad är mina planer för morgondagen då!? bra fråga, som tur är e ja ledig varje måndag, en dag till att vila upp sej på :) Om ja känner mig piggare kanske jag tar en promenix i det härliga vårvädret! Med tanke på vårväder, när ja åkte ut till ön satt ja kvar i bilen med rutan lite lätt öppet, solen stekte så himla gytt.. där satt jag och njöt o drömde mej bort, fyfan va skönt! Va nästan så ja somnade. :) När ja öppnade ögonen och tittade upp va det 1 miljon polacker ombord på färjan.. började nästan undra, helt seriöst om de tatt fel färja.. Värre än japaner va de me, de tog kort på bilar, "godnatt", varandra.. De stog och posade, men hur roligt kan det va att stå och posa när man är på äventyr!? Inte roligare att ha naturligt vackra bilder som bara e tagna "hux flux" ? :)

Sitter o laddar upp inför hemresan :) 19.00 färjan får det bli hem så man hinner göra lite grejer innan man ska gå o lägga sej igen ;) känns som man bara sover, sover, sover... Booring! Men nu är det bara att bita ihop :) Hoppas er helg har vatt grymt möe bättre än min!? Massa pussar o kramisar från sjuklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0