the makeover :)

Idag vaknade man tidigt pga av min älskade syster som kom tidigt på morgonen för att vila upp sej lite innan jobbdax. Men när ja skulle gå till frissan kom babylove med mej, alltid trevligt med sällskap. Typ 2 timmar va ja hos Emelie som fixade mitt hår :) Hehe, men bra blev det :) Blev bjudna på kaffe  o fralla medan vi väntade på att håret skulle bli klart, lyx ;)


Mörkröd blandat med rostfärg + lite ljusa slingor lite här och var :)


Tror ni ja kommer rufsa till det nått o göra busig frisyrer då?! mmhm :)

Efter ja vatt klar där gick siss och jag på stan o kollade läget.. Fick bli ett par svarta jeans och nytt smink för min del :) weei.. Hatar vanligtvis att prova jeans, för antingen är de för tighta eller för slappa... men för första gången på flera månader provade ja ett par jeans som passade med en gång. Yes! Nöjd :) Efter att ha gått på stan en stund med min kära syster blev hon tvungen att köra till jobbet.. När hon jobbat 1 h ringer hon..
 
Ida:- "Jag har låst in mina nycklar, har du en mininyckel hemma?"
Jag: - "Eh, ska se efter när ja kommer hem, men är nästan 99% säker på att ja har en mini nyckel.. Om jag har det ska ja köra ut till ditt jobb och lämna den då? "
Ida: "Vill du göra det annars får ja be vaktmästaren komma o klippa upp låset "
Jag: "Jag kommer till dej om nån minut så testar vi :) "
Ida: "Du är en ängel"

Efter det lilla samtalet mötte jag upp Martina en snabbis för att fika o kolla staun en gång till, mys! Vi ska kolla på bio i slutet av veckan bestämde vi hehe :) Men vilken ska det bli!? Finns en del att välja mellan mohaha..

*Pust* har precis gått igenom mina gadrober , jees va grejer.. va rörigt d hade blitt. men nu är det under kontroll igen. Passade även på att tvätta och damma lite grann. Nu kan ja släppa allt och chilledilla resten av kvällen :) Hoppas även ni tycker om min lilla makeover ;) Puss och Kram på er  


Kommentarer
Postat av: J

Det blev riktigt snyggt!

söt :)

PoK

2012-02-20 @ 21:10:56
Postat av: Anonym

Tack ska du ha :) Nöjd :) pok

2012-02-20 @ 21:52:27
Postat av: Henke

Coolt!!!!!!

2012-02-20 @ 22:57:10
Postat av: Anonym

Tack Henke :) lite ovant men man vänjer sej efter hand. Sitter på färjan nu o ska äta frulle tillsammans med päronen som inte sett håret än haha kan bli trevligt :) pok

2012-02-21 @ 07:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0