efterlängtade helg..

Ohh äntligen fredag! Som ja längtat efter denna dag.. känns som denna veckan har vatt hur låång som helst, men äntligen :) Efter ja slutade va ja påväg hem, då ja helt plötsligt möttes av siss, mami och farmor som va ute på en rask promenad. Hurtigt värre! :) Där gick de med stavar och svängde hehehe <3 Fick min underbara farmor i bilen, hon hade gått tillräckligt idag tyckte hon ;) Så vi körde hem och tog en kopp kaffe och chilledillade. När kafferepet va över körde ja ner till min älskade syster och Martin. Kändes som det va evigheter sen ja mös med dem. Pussade och gosade med bebbemagen, jees va den hade växt. Kände på babylove och den gav mej ett par kickar lite då o då.. Busade med moster Ems <3 Babylove <3 1 h med familjen Månsson&Nordström :) När ja kom in till staun blev det en varm och härlig dusch, drog igång en maskin tvätt, dammsög och moppade golvet. :) Nu tar jag helg minsann! hehe nu ska ja inte dona här hemma mer, nu ska ja bara njuta :)

Ligger förtillfället nermoffad i soffan o gluttar på tv med en galet trött katt på mej, söte ;) American funniest säger ja bara.. omg! Ligger här o skrattar för mej själv *fniss* Alice ligger och hoppar på min mage när ja skrattar, hon undrar nog va mitt problem är hehe. Hoppas er dag har vatt superduper.

Imorgon ska ja faktiskt försöka ta mej en sovmorgon, hoppas hoppas hoppas på att man lyckas sova ut. I need it! När ja vaknar i morgon blir det träning på loket sen tar ja mej nog en runda ut till ön igen för att få ännu mer kvalitetstid med min älskade familj.

Taggar inför måndag.. weeei...
Puss och Kramisar/ Ems o Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0