bara att köra på..

Tjenixen people!

Idag har jag jobbat o slitigt som vanligt. Dagen inleddes med en promenix, till andra sidan ön... På andra sidan ön va det aktviteter för alla 3-5 åringar.. idag fick jag med mej 3 st underbara ungar.. tog med mej en vagn ifall ifall. Kan säga att det va galet skönt att börja dagen med en promenix på ca 4 km. Här kommer en bild från morgonpromenaden :)



Även om jag är galet trött såhär på en torsdag börjar se ljuset.. snart helg! I helgen har jag ingenting planerat, ingen tävling, nada! Längtar efter en sovmorgon :) Förutom jobb idag har jag varit på polisstationen.. hehe nu tänker ni säkert.. ohh my god va har hon nu hittat på!? Inget allvarligt :) Skulle bara lämna in en ansökan om att få ha mitt andra vapen i pappas vapenskåp, inget märkvärdigt! Besöket gick ju smidigt :) Efter det snabba besöket hos poliserna körde ja bort till loket, där ja tränade armar och gick på ett corepass.. Känns hur bra som helst :) Börjar nästan känna mej starkare och uthålligare.. *tumme upp*. Imorgon väntas ett monsterpass på jobbet, sen tar ja helg. Vilodag från gymmet imorgon!?, kanske tar och hälsar på siss :)

Just nu ligger jag nermoffad i soffan.. ovanligt va?! vila är viktigt, så pass på hehe.
Ligger här och funderar i massor kring måndagen... längtar längtar längtar! Är både nervös och förväntansfull, kommer känna ovant men fränt.. Hoppas er dag har vatt toppen?! Full fart mot helgen people.. <3 Puss o kramis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0