möe bättre

Känner mej faktiskt betydligt mycket bättre.. Legat på soffan hela långa dagen.. urk!  Just nu ligger ja o kollar på top modell, alltså herre gud! Sparris Sparris sparris! o sen alla dessa fjortisar.. De har ju själva sökt så varför klaga så möe som de gör.. o just att göra en makeover.. va tror dem då?! Att komma dit o tro att de kommer se ut som de gjorde när de kom.. *pfft* va beredd på förändringar ist ladies..

Imorgon kommer ja tydligen få trevligt sällskap på morgonen, siss! Hehe hon vill inte vara hemma då målarna kommer tidigt på morgonen och ska sätta upp tapeterna. Men jees siss, ist åka in supertidigt och lägga sej här, vilken skönhet! Hon får väl tassa in och krypa ner i min stora säng, planen är att ja ska kliva upp 07.30 så ja hinner pimpa mej lite innan det är dax att gå till frisören o göra min makeover. Givetvis kommer ja lägga upp bilder på resultatet.. Hoppas ni är lika nyfikna som mej :) Mörkt färg blir det för min del :) Frågan är bara vilken, känner att frisörerna kommer få avgöra det.. kommer bli en go förändring iallafall, me like! 

Efter frisören kommer det bli en runda på staun, kolla läget, äta och bara njuta av min lediga dag :) <3 
Nu ska ja slappa vidare, trots att ja känner mej som en stel pinne.. Ska då aldrig bli soffpotatis, inte nyttigt, det känner då jag.. hehe kollar på så ska det låta.. herre tid. säger då bara peter Settman, sprallepelle! Hahah!

Puss o Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0