Lyckat

Hejsan på er! Nu har kylan verkligen slagit till!

Imorse när ja skulle ta mej ner till skyttehallen höll ja ju helt klart på att frysa ihjäl, inte bra inte bra.. kändes som det typ va -20, kan ha att göra med att det va lite vind som träffade mej.. *Burr* När ja kom ner till skyttelokalen plockade ja fram allt som skulle me.. Allt va med! :) Satte mej sen på golvet, tröttare än tröttast och inväntade de andra lökarna som skulle dyka upp... 7.30 skulle vi kört.. hmm oj va bra folk är på att hålla tider nu förtiden!? kan säga att vi inte kom ifrån förrän kvart/tio i, vilket fick mig att blir lite hispig.. När man kör till en liten bit utanför växjö får man räkna med att det tar 1 1/2 timme nu när det är vinterväglag osv.. När vi kom fram hade ja 40 minuter på mig att komma igång.. herre jävlar! Jag som alltid brukar vara på plats minst 1 timme innan för att kolla läget o lugna sina nerver.. Väl nere i hallen hann man lagom ställa sej på sin bana och bli uppropad.. Vanligvis brukar man få en förberedelsetid på ca 10 min,då man kollar utrustning, grovriktar och känner så att allt stämmer, men icke!!! START hörde ja bakom ryggen och det va man ju inte redigt beredd på.. Märkligt!!! dessutom va skjuttiden bara 60 minuter! hmm stressigt eller vad!? I andra tävlingar brukar vi få 75 minuter/ tävlingsmatch.. Så när ja va klar hade jag 3 minuter kvar.. *Pust* Men klarade av det galant! Känslan som fanns i kroppen just då va hmmm ok! Kunde dock gått hur som helst, med tanke på tidigare träningar o start på dágen... Slutade med att ja tog hem tävlingen med mina 392p *pfft* Så en guldmedalj fick jag släpa med mej hem, wiho.. kommer knappt ihåg när man fick en medalj senast hehe.. gytt.. skönt att fylla på sitt lager där hemma :)



När ja kom hem frän tävlingen träffade ja min älskade syster och Karlsson.. bjöd in dem på te´och bulle :) Mycket trevligt.. blev även lite modevisning och gos med kisemis.. Nu sitter siss och jag i bilen påväg ut till ön för att chilledilla. Blir nog till att måla lite, elda och umgås med trevligt familjen Nordström/Månsson och Nisse. Ikväll blir det fläskfilégryta o gotta i sej;) Smaskens..

Föresten, tack tjejer för igår! Va ute och käkade tillsammans med Carro, Martina och Emelie.. Mys! Blev maut på nivå och lite gott att dricka på det, sen avslutade vi kvällen på stars.. Detta får vi göra om <3

 

Puss o Gull


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-09 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0