ledig dag...

Jaha då va man ledig idag ja.. hmm vad skulle denna dagen bjuda på då? Vaknade första gången vid 07.00, då funderade ja på om ja skulle tatt mej en morgonpromenad men så blev det inte. Låg kvar i sängen till 09.00, det va faktiskt Alice som buffade på mej så att ja blev faktiskt tvungen att kila upp. Har man väl vaknat en gång så vet hon att man halvsover, då passar hon på :)

Efter att ha piggnat till fixade jag till sej lite och begav mej upp på staun för att kolla läget. Planen va att ja skulle k öpa present till mami och min underbara syster, men det slutade med att mami som fyller år först fick en present. Tyvärr kan ja inte berätta vad det är för att mami läser bloggen, men tror hon uppskattar det mkt :) Presenter till siss får vänta, det är ändå 3 månader dit :) Men har redan planerat va ja ska köpa till henne <3 Hittade även nya hårspännen som av nån konstig anledning försvinner här hemma, märkligt! Jag hittade även en hög kjol som ja ska ha på ett speciellt tillfälle (wedding) och ett sött linne :) 

 



När ja tröttnade på att gå på stan o svansa omkring gick jag hem för att laga liteja mat. *Morr* meningen va att ja skulle tjuvstarta med kalopsen, men det blev ingen kalops idag :( WTF! Hittade inte min gjutjärnsgryta! Letade som en idiot i alla skåp som fanns i köket.. morr! Så people, där har vi en grej som ja önskar mig tills ja fyller år haha! Fick istället bli lax o potatis, gick lika bra det.. maten slank ner. Till efterrätt gjorde ja mig en blåbärssmoothie, mmmmm smarre! Gjorde extra mycket så nu har ja minsann att hinka i mej när ja blir sugen igen.

Ikväll blir det loket igen, alltid lika trevligt att komma ner dit... fast de sista gångerna har det vatt sjukt möe folk, men det är väl bara att buffla sej fram!? Ohh blev lite irriterad igår när en "skyttekompis" kom fram till mej o sa att ja va svag och lat. ehhh då gav jag honom en kommentar tillbaka, kunde inte låta bli... "Och hur många gånger i veckan sa du att är här?" Fan tycker då minsann att ja kämpar på, märker lite resultat och det är alltid nått. Ja tar saker i min egna takt, morr tycker inte om folks spydiga kommentarer, då är det bäst att de kniper igen istället.  

Nu blir d slappe i soffan en stund, hoppas ni har det toppen. Puss & Kramis

 

 


Kommentarer
Postat av: Henke

Ohhh va fin och söt du är på bilderna!!!!!!!

2012-02-23 @ 10:10:07
Postat av: Anonym

Tackar :)

2012-02-23 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0