lagom ansträngande

Idag har det vatt en lagom ansträngande dag. :) Tog sovmorgon och det va galet gytt! Va lite i valet och kvalet ifall ja skulle cykla eller ta bilen, galet vackert väder.. fick bli bil iaf :) När ja kom ut till ön passade ja på att tvätta min lilla racerbil, välbehövligt! Sen körde ja upp till jobbet, även där va det lagom ansträngande. Hann va på jobbet i 1 1/2 timme innan vi drog lite sportlovskul. Idag bjöds det på skytte, nitendo wee, grillning och tipsrunda. Fy tusan vilken underbar dag, ungarna va helt saliga. Kan säga att vi inte va ensamma där, det kryllande med förväntansfulla huliganer och föräldrar. Massa skratt och konsentration o bus blev det. :) Jag och att hålla masken går inte alltid hand i hand. Idag under ungarnas aktiviteter kom min tränare fram till mig och skulle snacka om tävlingar fram över osv, då kom en unge fram till "Bosse" och sa:

Ungen: - Du bosse vet du va?
Bosse: - Nej, jag har ingen aning...
Ungen: - Jo hemma på min gård har jag en get som heter Bosse!
Bosse: - Jasså, vilket vackert namn.
Ungen: - Jo, geten har typ samma mustage som du har...

Ahhh då brast det för mig! Fick gå undan medan ungen och Bosse pratade om getter. :) Efter en fullspäckad eftermiddag checkade ja sedan ut från jobbet och körde in till staun.. Och vad hände då i stan? Jo, jag körde raka vägen till loket. Idag köttade ja armar som vanligt och även lite lite mage. Om ja ska komma redigt iform ska ja träna möe mage nu, ska försöka gå på de flesta coreträningarna nu. sweet! Hur är eran form inför beach2012? Blir det vassen i år igen?... eller blir det på stranden? hehe :) Återstår att se people :)

Nu ska ja faktiskt ta o kryper ner i min gosiga säng, även imorgon har jag sovmorgon.. Efter jobbet imorgon blir det bio med the ladies :) Får se om vi lagar mat ihop eller om vi kanske äter ute, kommer blir trevlig oavsett :) Hoppas att ni har det toppen, massa värme och kärlek till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0