asg inom mig och ett flin utvändigt

Godmorgon/ godförmiddag på er :) Hoppas er natt har vatt brao, min har vatt good. sov som en stock, trots att ja hade en crazycat som låg på mej o sprann ;) misefis! <3 Vaknade väl 8.30, kändes givetvis som ja sovit hur länge som helst, gytt. När ja klivit upp åkte träningskläderna på och ja masade bort till loket.. och stämningen där va lugn och fin.. inte speciellt många förvirrade pensionärer denna gången ;) Haha även idag fick ja mej ett litet skratt inombords och ett flin utvändigt.. Det stog nämligen en sparris till kille och kämpade med ett par hantlar.. det är inte meningen att va taskig men det såg kanska skoj ut... iaf när ja kom o ställde mej strax bredvid honom och tog en skivstång med tyngder på och köttade.. han glodde... tänkte säkert amen va fan, kan hon så kan väl ja.. nån minut senare när ja va bland de fria hantlarna såg jag i spegeln att han plockade fram skivstången med exakt lika möe tyngder som ja hade... hihi kämpa på kämpa på killen.. hans överarmar va i mindre klass än mina.. varför ska killar/män alltid försöka va aningen bättre där!? alltid va värst.. om vi spä på lite så ser ja kanske starkare ut ohlala.. nää men lite skoj va det iaf! När ja tränat klart klart allt det ja skulle (armar, rygg och kondition) gick ja upp o duschade och bastade även denna gången.. gode tid.. känner mej helt förslappad nu..

Nu ska ja faktiskt ta och köra ner till färjan så ja hinner och kommer med den, för ute på ön där ska det bli mys. Eftersom alla e så himla upptagna en lördag så får man mysa med familjen addams.. men det är inte fel det heller, nästan d bästaste som finns ;) Ikväll är det gladiatorerna, nån mer än jag som ska sitta o smådregla lite !? ;) tss längtar.. iaf.. Om inte nått annat dyker upp så får jag önska er allihop en riktigt god helg! För er som inte kommer träffa mej mer förrän nästa v.. sista helgen som blond ;) spännande va!! OMG lite nervös.. ihhh, men kommer bli fräckt..

Puss och gull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0