Alla Hjärtans Dag!!


Alla hjärtans dag! Puss och kram på er alla <3 Schemalagd kärlek idag? Hmm knappast, vem har tid med det?! Idag har ja jobbat röven av mej som vanligt,vatt trött och yr... Idag är en sån dag som man verkligen önskar att man hade nån att dela all värme och kärlek tillsammans med, förutom familjen addams och min underbaraste Alice... 

Well well, idag fyllde min älskade papi år.. dagen inleddes med ett tidigt samtal till papi, då jag sjöng för honom med min ljuva stämma :) Grattis papi! Åkte till och med ut en färja tidigare för att hinan äta frulle tillsammans innan jag började jobba... På jobbet va det fullt ös som vanligt men bra... Efter jobbet blev kalas... ja jeees d va nog inte menat att ja skulle äta en massa onyttigt, fick ju galet ont i magen efter alla smaskigheter. :) Nu dröjer det ett tag till nästa kalas.. *puhhh* På kalaset bjöds på tre olika pajer.. en med västerbottenost&kantareller, en med spenat&succhini och en med köttfärs. Till efterrätt blev det givetvis tårta och kaffe... Alla pratade i mun på varandra.. som det brukar vara när man samlar hela familjen Addams... <3

När kalaset va slut gick jag ut och började borsta av bilarna, galet möe snö som hade kommit på kort tid. jees, tänk då imorgonbitti när man ska upp tidigt o köra till jobbet.. shit... men då tar jag det problemet då. Mormor o morfar blev så glada att jag hjälpte dem.. men va gör man inte ;) Är inte alls förvånad ifall ja ska behöva skrapa rutorna, få bort typ 1 m snö på bilen och skotta ut mig från parkeringen. :) Tur man e vaken tidigt (06.00) så man hinner med allt. 

Nu ska ja försöka sluta gnälla och försöka va lite positiv. Drömma mej bort lite.. Just nu ligger ja nermoffad i soffan med tända ljus runt om, flufftäcke över mej och även en gosig kisemis som älskar sin matte.. :) <3 Tänk va husdjur kan få en på bra humör <3 Va skulle man gjort utan fisemisen :) Vill ni veta en rolig grej? ok.. Imorse (05.00) kom hon in med reklam och la det i sängen, e man go då eller e man go? Hon är supergo! hihi Bara låg i sängen och fnissade.. för när tittade på henne låg hon helt utslagen precis bredvid mej :) Va såååå sugen på att ligga kvar i sängen o bara få sova ut... men det kunde ja glömma :) Upp o hoppa fröken...

Nähe gott folk, nu ska ja krypa ner i sängen och moffa in mej bland flufftäcke o kuddar.. mmm.. alltid lika skönt att krypa ner.. <3 Älskar känslan, lugnet... Hoppas ni allihop har haft en kärleksfull och bra dag... All värme och kärlek till alla er som betyder nått för mej, oavsett om ni är i himeln och ser ner på oss och ni som har fötterna på jorden :) <3 Love u <3 God natt. Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0