vilket jädra åkande ;)

Om det har blivit en massa åk idag. ojojoj! Åkt pulka tillsammans med barnen idag, alltså shit va skoj! Barnen skrek, jag skrek, alla va som vikta fälleknivar hehehehe! Hysteriskt roligt, vet knappt när ja åkte pulka sist ;) Till o me föräldrarna asgarvade då de skulle hämta sina busfrön ;) Gäller ju att kunna bjuda på sej själv ibland :) Förutom allt pulkåkande o asgarv, har det vart en lugn och härlig dag på jobbet.
 
Efter jobbet idag körde jag o hälsade på min lövly farmor, skulle hämta upp min lilla lurvas, Alicekatten <3 Skönt att ha henne hemma igen :) När vi kom in till stan passade vi på att tanka min lilla bil innan vi körde hem för att slappa. Alltså jag måste bara få skälla lite, fyfan va de plogar dåligt i stan! O ändå är det inte mycket snö än, hur fan ska det sluta?! Det är ju bättre plogat ute på Aspö! Tur ja har grymma däck, så man inte kasar.. Sen stör ja mej på lökar som tycker det är kul att leka med döden i trafiken :( Väx upp för helvete! Om inte ni kanske krockar så kan det skapa fara för andra runt om.. muppar! suck! 
 
Just nu ligger Alicekatten och jag i soffan tillsammans o chilledillar <3 Mysfaktor 1000! Givetvis har jag tänt ljus, höjer stämningen lite till :) Snön faller sådär mysigt utanför fönstret.. mmmm! En stor kopp te kanske man skulle unna sej, japp! Gottigt värre! hehehe kollar på Polisskolan o skrattar ihjäl mej. Vilka onions!
 
Imorgon är det jobb som vanligt ;) Ska se om ja hinner med både skytte o gym i morgon. Är grymt sugen på att hinna med båda. Blev så lack efter helgens tävling, så behöver avreagera mej både i skyttet o på gymmet. Ahh både lite järngympa och styrka.. bra kombo.. Vad händer för dej imorgon?
 
Puss och Gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0