Vilken mysdag..

Vilken lövly dag va idag.. mm igår får man ju säga nu då.. hehe klockan är ju mycket.
Dagen har verkligen bjudit på mycket. Vad sägs om älgstek! OMG! Helt fantastisk älgstek, nu har jag lärt mig hur man göra världens godaste mat. Det får ta sin lilla tid, men långkok har fått en helt ny sida hos mej.. fantastiskt! Kladdkakemuffins till efterrätt ;) hehe smaskens! På kvällen blev det lite smågotte, promenad, go glögg efter den uppfriskande promenaden runt Stumholmen. Myse! Idag fick det bli Björnbröderna som film, shit vilken film alltså.. längesen ja gluttade på den. naaw! Tusen tack för en magisk kväll fina du!
 
Nu ska jag o busemis krypa ner i sängen o försöka ta sovmorgon :) Låter som en bra plan?! Lite skönhetssömn skadar nog inte här.. *tsss*... När jag vaknar får jag ta dagen lite som den kommer, alla dörrar öppna ;) Kanske göra stan... :) På eftermiddagen vet jag iaf att jag och syrran ska hälsa på Sofie och Jonathan i Rödeby. Kommer bli mysepys på hög nivå <3
 
Vad händer för din del i morgon? Fullt ös med klös?! ;) vem vet vem vet. God natt och sov superduper gott. Massa pussar o kramisar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0