Våga?!

 
Omg vilken start på morgonen... Uppstigning tidigt 05.20... Vaknade och tittade ut... tänkte. faaaan me! Ohh pust stånk och blä! Så på med varma och bekväma kläder, in med väskan i bilen sen va det bara till att förså öka ösa bort all snö som kommit på min lilla bettan :( Inte lite heller och det vrålsnöade me.. ganska behagligt att stå där tidigt på morgonen.. mmm! När jag väl fått bort det ja kunde få bort körde jag en runda som vanligt för att få lite värme.. Att man inte blev tokig då? Ok tokig är jag, men jag menar tokigare givetvis. De hade inte plogat vägarna än! waaaaah kul att kasa omkring.. kan väl säga att det blev snigelfart... De hade bara plogat infartsleden... ohhh kul kul cykelhjul.. Ska faktiskt säga att det till och med va bättre plogat ute på min lilla ö! Well done!
 
Väl ute på ön stack jag upp till jobbet tidigare, eftersom det va kaos överallt och man inte redigt visst hur det skulle va uppe på jobbet. Allt för mina goa kollegor. Efter 15 min på jobbet ringde kollegan som skulle börjat vid lunch.. fuck! Han sa att han skadat sej hmm vrickat foten.. inte så jävla blodigt, går väl att jobba med en stukning.. ohh tuppjuck fick jag när jag insåg att han hade stängningen idag... så vem fick ta det? Jo JAG! Etersom jag skulle gått hem näst sist.. men hur kul kan det va att jobba över pga av en jävla stukning!? Ohh fick ju ställa upp.. o det va grisigt mycket barn kvar då alla kollegorna stack. men eftersom jag är grym redde jag ut det utan problem. Slutade inte förrän 17.45.. kul!? Äsch får ta ut de timmarna ja jobbat över later ;)
 
När jag väl slutat körde jag in till stan... Hur lätt är det att hitta en parkering bland alla jävla vallar då? Hmm hade inget vad.. upp i en halvfet vall o sen skotta runt om.. om man inte hittar en ficka så för man sej en.. Så dagens träning fick bli skottning.. *morr*. Men blev nog rätt bra, märker vi i morgonbitti. Då ska ja upp tidigt igen.. hmm lutar åt 04.30.. har öppningen imorgon :) Bit ihop!
 
Imorgon ska vi fira Lucia. Naaw.. slutar 14.45 och hinner hem en kort kort stund för att försöka pimpa sej lite innan det är dax. Ska bli kul att se mina barn som tärnor, nissar och pepparkakor.. u know ;) Naaw kommer smälta! Men va tusan ska jag ha på mej då? hmm kommer nog bli modevisning för Alison ikväll :) moahah. Har börjat fundera på en grej.. ovanligt att jag funderar va? Men iaf.. denna gången gäller det frisyrer.. Känner att ja behöver förnya mej lite.. våga, våga inte, våga.. Kul att experimentera lite.. Vad tycker du??
 
 
 
 
Ohhh fyfan! Kollade precis på vädret, låter lagom upphetsande ang vädret imorgon.. NOT! Ska tydligen komma asmöe. Helst inte gå ut, men ehhh lite snö hindrar inte mej för att arbeta med de små liven. Bara till att gå upp tidigare o göra det som krävs. Hoppas din dag har vart lövly! Pussilipuss
 
 

Kommentarer
Postat av: j

Som Pink är klippt o stylad är ju riktigt jävla vackert, vacker kvinna helt enkelt

2012-12-12 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0