tröttheten slog till....

Det gick bra att kliva upp idag, men ska erkänna att tröttheten slog till under min rast. Slängde mej i soffan uppe i personalrummet o det dröjde inte länge förrän det va jobbigt att hålla ögonen öppna. Slumrade till 5 minuter, ni vet när man befinner sig mellan att sova o va vaken... När jag sen skulle gå ner och för att jobba igen, kändes det som man blivit klubbad i huve.. Ur spår.. va en lång lång dag, men hade ändå krafter kvar till att ta sej ner till gymmet.
 
På gymmet blev det armar, mage, ben och avslutade med 30 min på crosstrainern. :) Kan väl säga att det satt rätt fint, är tröttare än tröttast nu... ;) Sweet! Blir läggdax tidigt ikväll... upp 04.30 igen..  o på onsdag ska ja komma in tidigare på morgonen för att täcka upp.. shit va jag är snäll, ska även jobba över på fredag.... aja... sen är det helg! Shit vad jag längtar...
 
Hur har din dag vatt? Fått mycket gjort? :) Massa pussar o kramisar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0