Söndagsnöje

Idag har jag vart superduktig o gjort en massa bra saker ;) heheh
Inledde dagen med lite sovmorgon, käkat havregrynsgröt (blääää, men det gick ner), promenat tillsammans med Martina, vart på stan o handlat julklappar, köpt jeans och tatt en lunch. va har jag me gjort? hmmm inte så möe mer tror ja.. men känner mej riktigt nöjd med dagen måste jag säga. Och dagen är inte slut än :) Ska strax åka till Rödeby o hälsa på min systeryster och ha lite bebisgos där me.. ohh kan inte få nog av de små liven <3 Ska se om jag har nån energi kvar till att leka lite mina tjejer ikväll.
 
Läggdax tidigt ikväll ;) Ska nog upp 05.30 eller nått... yeah! bara till att göra d... Sen kommer allt rulla på som vanligt. Hoppas din dag har vart lövly!
 
 Här kommer nån bild på mina nya jeans ;) O mina slappejeans som ja bara dratt på mej nu, skönt som tusan när de inte som sitter alltför tight.. ;) hehe
 
 
 
Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0