min coola badkompis

Inga problem att stiga upp idag inte.. på jobbet va det ganska chill så jag hann faktiskt med ganska mycket. Vatt mycket med tema, jul osv o alla dokumentationer osv så det har jag tatt tag i idag, ingen annan som kan med dagens tekniker.. så ja har mestadels suttit vid datorn och skrivit och hållt på. Givetvis hunnit dela med mej lite kärlek o bus till de små <3 Såhär trött kan man se ut på sin rast :) Man får faktiskt vara trött när man klivit upp så tidigt som mej ;)
 
 
Efter jobbet hände det inte nått speciellt :) Lekt badvakt när Agge badade, myst och käkat hemmagjorda firrebiffar, shit va gott. Måste faktiskt ge Martin(syrrans man) en guldstjärna! Well done! Naaw en lite smågullig bild på min badkompis <3  Tokcool är hon! Mysis! mums på dej mosters lilla godisbit <3 Oftast alltid ett leende på läpparna när hon ser mej o det nya som hon börjat med är att tokvinka.. ohhh värmer ju fint! <3
 
 
Sen har jag faktiskt inte gjort nått ansträngande, kännt mej lite hängig o så :( Lagom till jul, bra där.. men viking som man är biter ju ihop :) Har iofs hunnit tvätta lite grann... o just nu ligger jag som en död padda i soffan, igen.. men det är ok att göra det ibland ;) *Gäsp*. Hoppas din dag har vart kanonis <3 Massa pussar o kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0