Märkligt!

Hello där!
 
Idag började min dag kl 05.30 för att egentligen ta 06.30 färjan.. men hann med 06.00 ;) mohaha bökigt, inte sant!? Men så är det! Åkte ut tidigare för att käka frulle tillsammans med familjen, hur mys är inte det på en skala mellan 1 - 9,5? ahh självklart det högsta, finfin start på mitten av veckan. :) Även idag va det ju galet kallt o med lite vind på det ska jag erkänna att ja va som en jävla istapp ute, trots att ja hade påpälsat på mej :) Hade stängningen idag, tycker ändå att tiden gick ganska snabbt på jobbet. Hela förmiddagen gick åt för alla utvecklingssamtal o eftermiddagen va det pyssel o en massa myse ;) Lövly!
 
Ohhh stör mej som fan på att ja tappat en piercing idag :( Har ju en del.. men hmmm kunde ju inte göra nått på jobbet liksom..Men hur fan kunde den försvinna sådär?! Märkligt! Aja, eftersom jag har världens bästa mamma fixade hon ny till mej, tackar! Så nu har jag en på plats igen :) *pust* Kanske inte så vacker bild, men ni hajar...
 
 
När jag kom in till stan..körde jag o gjorde ett snabbt ärende innan bilen styrde mot Loket. Idag körde jag, armar, mage, rygg och kondition(intervaller).. Måste bara säga att det va tokjobbigt att springa intervaller.. hehe fick ju förtusan håll av den värsta sorten hehe ;) 3km sen va kroppen död... men ändå glad att jag tog mej tid att träna.
 
Just nu ska ja hänga lite tvätt innan ja kan ta kväll :) Hur har din dag vart? Imorgon är det jobbe igen, slutar "tidigt" så då ska jag ta ett skyttepass o har jag nån ork kvar så blir det gym me.. ;) Bara till att ösa!
 
Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0