Luciafirandet och funderingar

Dagen startade för min del kl 04.20.. o fortfarande har jag lite energi kvar :) Helt otroligt!
Och vilket luciafirande det blev kyrkan då! Många barn och många föräldrar och släktingar som va förväntansfulla :) Va en helt underbar stämning. De sjöng vackert och mina minstingar tassade ju såklart runt där uppe, men va fan gör det.. charmiga små tomtenissar. Jag satt lite och va "sångledare" ifall barnen kom bort sej i sången.. :) o kamera-ansvarig blev jag me.. o jädra vad det fotades asg. När barnen och rektorn gjort sitt kom ett par föräldrar upp och skulle säga nått, de ville visa hur mycket de uppskattar vårt arbete med deras barn.. Fick en present av dom, hur gulligt är inte det då? Sträcker minsann lite på mej!
 
Ahhh idag har jag även hunnit fundera på frillan.. På torsdag eftermiddag har jag fått klipptid :) yeeeahh! Har nån dag till på mej med andra ord att bestämma hur jag ska ha det. :) Hoppas att man bli nöjd och att andra gillar min lilla förändring. :) mmmm kanske... förslag tars emot ;)
 
 
Hur har din dag vart? ohhh har fått lite tuppjuck , kollat på handbollen Sverige mot Norge.. suck! behöver jag säga mer? Nu ska jag packa och plocka fram grejer till i morgon sen blir det mys med Alicebus hela kvällen <3 Massa pussar och kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0