Julafton

 
Jul Jul strålande jul! God jul people!
 
Dagen började redan vid 06.30, då farmor ringde och hoade som en tomte i luren.. frullen va klar.. så in till henne och resterande av familjen Addams för att ta en julfrulle. Mycket mysigt, tomten kom och busade lite för oss lite sådär på morgonkvisten, inte illa det inte :) Blev lite klappar redan då. Har jag verkligen varit så snäll? Fick ju julklappar igår me, alldeles tagen.. fick till o me julklappar från Smålandstomten <3 Tusen tusen tack! Här kommer lite bilder från morgonen..
 
   
 
 
 
 
Lär dyka upp flera bilder av julafton ikväll eller imorgon ;) Önskar er alla en supertrevlig Jul <3 Och att ni får massa massa hårda, likväl som mjuka paket i massor.. eftersom jag vart snäll så håller jag tummarna på att jag får massa spännande paket. Ska faktisktr erkänna att godiset finns kvar, har faktiskt vatt väldigt duktig i år på den biten.. men däremot ligger den där sillen i kylen risigt till. har nämligen hittat den nu, mohaha! me like! Tror ni inte att ja gått o blitt tokförkyld lagom till jul. jojomen! morr! Kännt mej lite halvtaskig i ett par dagar och nu när man äntligen fått lite ledighet så kommer den där dumma tokförkylningen. Näsan rinner, nyser, ögonen svider, ligger inne med värsta wishyrösten (passande som tomte) o lite småvarm.. annars är det bra hehe. Nu ska man inte pipa och gnälla.. bara att bita ihop ;) Julmusiken är på, familjen addams samlad, Kalle Anka på G och enligt en säker källa luktar det sådär tokgott i hela huset.. mysigt värre. :)
 
Ha en superbra dag nu allihop! Massa pussar och goa kramar från den lilla sjuka <3 Imorgon är det på att.. julfirande med mina underbara tjejkompisar <3 wiiho! hej o håååå <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goe Jul på dig och vilka fina kort .-D

2012-12-24 @ 17:44:15
Postat av: Anonym

Tack tack :)

2012-12-24 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0