Jaaa men varför inte hehe

ahhh idag fick jag o en kollega lite smått spunk.. Barn ska få klä ut sej till vad som helst på ett luciatåg? Eller? hmm vad tycker du? Visst det kan va gulligt kanske, men inte i ett luciafirande.. hur fan skulle det sett ut med pirater, troll och annat? Gulligt men opassande, tillhör inte julen kanske.. Det ska väl va pepparsgubbar/gummor, tomtar, tärnor och en lucia?  Men det påstod inte en mamma, för att barnen skulle minsann va utklädda till det dom vill .. så jag o en kollega flippade lite efter vårt samtal med den mamman.. Skulle det va passande att komma till kyrkan på lucia utklädd till troll kanske?! Hehehe bara för att provocera lite så skojade vi om att vi skulle klä ut oss till två lökiga troll o ställa oss längst bak i luciatåget.. tassa runt, dansa, sjunga fel vers, ha med en kripglo att nypa andra i rumpan med osv.. ahhh vi spånade o vek oss av skratt då vi kollade på varandra :) Om inte på barnens luciatåg så ska vi klä ut oss då personalen ska lussa för barnen :) Why not? mohahaha
 
Tog en ganska frän bild på jobbet idag.. frost som såg ut som feta snöflingor.. läckert!
 
 
 
Efter jobbet idag körde jag in till stan o 30 min efter kom min kära syster och Agnes och plockade upp mej ;) Här skulle det mysas och shoppas lite.. ahh gjorde värsta kapet.. Va ute efter att köpa nya "termobrallor" hehe men menar ju givetvis fodrade överdrag *fniss*. Mycket lättare att ha på sej än ett par klumpiga tjockbrallor.. Kan ju behöva ha nått redigt nu när det tydligen ska bli sådär äckelkallt i dagarna.. Här ska vi inte frysa asen av oss ;)
 
Imorgon är det tidigt som fan igen, vad sägs om uppstigning kl 04.30.. ganska upphetsande faktiskt, eller?! Ingen big deal för min del, bara upp som gäller.. öppning imorgon :) Slutar tidigt imorgon och då menar jag tidigt.. o efter jobbet ska jag träffa Ida&Agnes och Sofie&Jonathan för att ha lite mysepys <3 Ohh skönt att ta helg tidigt nångång. ;) Ska bli riktigt lövly att träffa mina älskade systrar (räknar Sofie som en syster, vuxit upp med henne) och deras barn ;) wiiii! Kommer njuta varje sekund när jag är tillsammans med dom... mmm!
 
I helgen kommer det bli sovmorgon, trevlig middag <3 och adventsmys tillsammans med mina goa tjejer Carro och Martina <3 Kommer bli en riktig härlig helg känner jag på mej <3 Hoppas din dag har varit toppen!? Massa pussar o goa kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0