härlig söndag

Jaha då va det redan söndag.. varför går alltid helgen sådär otäckt snabbt!? Jag hinner liksom inte med...
Idag blev jag väckt av min kära syster, klev upp och gjorde mig iordning lite snabbt för att hinna med första bästa färja ut till lost. Har hunnit med att träffat ett par tjejkompisar, myst med familjen Addams, lyssnat och kollat på luciatåget i kyrkan.. shit, mysigt det va! Inte ofta man sätter sej i en kyrka, förknippar det jämt med ledsamma minnen.. men idag va det verkligen vackert. Körerna sjöng sådär vackert så man fick ståpäls, då är det bra. haleluhja moment hehehe :) hihi.. Idag skulle jag även hinna med att träna, men va hände!? Fanns liksom inte redigt tid för det.. typiskt.. men tränade faktiskt igår o körde på som fan, för nöja mej med helgens träning ;) Här sitter man som en deg o taggar inför att kötta..
 
 
Avslutade dock dagen på bästa sätt ;) Långpromenad, trots att man hade träningsvärk.. hört att är bästa sätt att bli av med den.. tror faktiskt att promenaden gjorde susen :) Idag fick jag en present.. weeeiii har jag verkligen vart så snäll? :) hehe tusen tusen tack! Blev superglad <3 Kommer lätt  att användas framöver, yeah!
 
Imorgon people, då blir det uppstigning kl 04.30.. yeah.. då va det dax igen.. bara att kliva upp o möta dagen. kommer bli lika tidigt på tisdag.. känner mej nästan lite taggad :) Kommer hända möe denna vecka, men löv it!
Hur har din helg vart? Snart dax att sussa. Sov så gotte people! Massa pussar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0