Granjävel

Hahaha idag har det vatt en kanonbra dag! Jag har bland annat tillsammans med mina kollegor lussat för barnen, vi inledde med smågrodorna in i klassrummet.. ohh shit va d skrattade.. ja man får ju bjuda lite på sej, inte sant? ;) Sen har vi även fikat o haft det allmänt mysigt..
 
När ja slutade jobbet körde jag raka vägen hem till päronen för att hämta min gran.. jössös, den va ju fan inte liten.. inte så liten som ja tänkt mej.. så jag inledde en brottningsmatch med den taggiga satan! Jag säger bara 1-0 till mej, när jag väl fick en påse över den tjockaste delen av granen o sen hystade jag in granen i min STORA bil.. Det gick minsann helt ok, oväntat..HAHAHH men alltså innan jag väl fick in den, satte mej i bilen lite lätt stressad o tänkte. näåäää nu ger ja fan upp så ja tar d imorgon.. men envis som jag är så slutade det hela lyckligt. Väl inne i stan fick jag upp granen i lägenheten o nu står den där.. ska pyntas imorgon tänkte jag. mmm julfeelings direkt ;)
 
Efter att ha fått upp granen traskade jag upp på stan för att klippa mej.. ahh det blev en del som åkte av :) nu tänker ni shit va har hon gjort?! mmmm ovant men kan nog bli bra.. typ :) hihi ;) "Mogen frisyr" kanske för en som är över 20+ :) moahha.. kanske kan fixa färg eller nått sånt sen.. mina ljusa slingor gör sej påminda på mitt mörkblonda ;)
 
   
 
Ahhh som sagt lite ovant men helt ok?! kort kort kort... inte världens finaste bilder men gjorde iaf ett försök hehe.
Längtar till imorgon.. då är det äntligen fredag! wiii.. fredagsmys.. äta gotte, klä granen, chilla till en film o bara ta helg o va sej själv.. Hoppas din dag har vart lövly!? Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0