Gott nytt år!

Idag har jag hunnit med att panga lite grann, kändes faktiskt ok idag me, så nu håller vi tummarna på att formen håller till swe cup. Har packat klart all packning så den 2 januari är jag ready to go! Då blir det hotell ett par dagar och ett himla fokuserande på dagarna. Nästan så man längtar ;) Näst sista tävlingen för säsongen me.. Som sagt, håll tummarna eller nått annat, men skönt att ha lite stöd med sej ;)
 
Det blev tillslut nyår ute på ön, tillsammans med familjen Nordström. Malin, Elin, Martin, Ida, Agnes, Daniel och jag <3 Kommer bli en toppenbra kväll, det känner jag på mej. Landgång, skaldjurssoppa (bläckfisk, räkor, kräftstjärtar,musslor...), inbakad fläskfilé och sedan cheesecake till efterrätt.. Smaskens! Drinkar och en massa kommer ju givetvis serveras under kvällen, kommer bli great.
 
Kommer ju givetvis bli en massa bus under kvällen :) Här har vi en liten trollunge som förgyller vår kväll <3
 
 
Kl 20.00 får ni banne mej hålla tummarna, då ska det spelas Bingo! Omg fatta vad längesen jag spelade det.. Kommer bli grymt kul, tänk om man liksom fastnar för bingo sen och sitter varje söndag och spelar det moahaha :) Plötsligt händer det! Tänk om det bli vinst heheh :) Kommer man ju jubla *asg*! wiii taggad som tusan ;)
 
Raketer vid 00.00 kommer det skjutas raketer såklart, är ju ett måste! Passar på att önska er alla ett gott nytt år redan nu <3 Hoppas det nya året har en massa spännande saker att erbjuda ;) Nån som har nyårslöften? Jag har nog inte sagt nått nyårslöfte än, dålig på att hålla sånt.. men om det skulle va nått.. så ahh kanske fortsätta att träna duktigt ;) Njut av livet<3 Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer
Postat av: J

Men du har inte varit iväg på så många tävlingar eller? Lycka till

2013-01-01 @ 02:48:10
Postat av: Anonym

Imorgon åker jag :)

2013-01-01 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0