Awesome!

Visst att det blev en tidig morgon, men vilken underbar dag jag har haft. Idag har dagen bjudit på fredagsmys på jobbet, pulkåkning, datten i snön och annat smått o gott.. Hur kul kan det va att jaga en fröken då!? Uppenbarligen hysteriskt roligt. Mina små barn plumsade och skrek efter mej ute i snön hehe.. Allt slutade med att alla låg helt utslagna i snön hehe <3 Hur kul kan man ha!? Me like! <3
 
Eftersom jag slutade tidigt plockade jag upp min älskade syster för att träna en runda. Idag blev det lite gott o blandat, typ biceps, triceps o mage.. o försökte avsluta med lite intervaller hehe men eftersom siss hade brottom blev det inte så länge av konditionsbiten.. :) Heheh jag är inte "biff" på nått sätt, eller jag säger inte det om mej själv iallafall, men när vi tränade armar så kom siss... "Flytta på dej din fitnessjävel, nu är det min tur" ohhh bara tokälskar min syster <3 Vilken kommentar ;) Båda kollade i spegeln samtidigt medan vi ångade på och då kom det ett såntdär hysteriskt skratt, mamma mia!:)
 
Meningen va att vi skulle umgås med Sofie o Jonathan, men han hade fått hög feber ;( Stackars pysen, krya på dej! Istället fick d bli mys med familjen Nordström + Martins yngsta syster o kille.. Vilken härlig dag alltså! Åkte sedan in till stan för att fortsätta på min lövly dag, mys och städ tillsammans med Alison ;)
 
Imorgon kommer det bli en lövly dag till, eller rättare sagt hela helgen kommer bli toppen, trots det galna vädret. Hur har din dag vart? Nu blir d chilledille här för fulla muggar.. Vad sägs om sovmorgon imorgon..önska mej lycka till... behöver en rejäl sovmorgon med tanke på hur tidigt jag går upp varje dag *tsss*.
 
Massa pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0