Väckt tidigt, men klagar inte...

Igår missade ja minsann att skriva.. va min lediga måndag, vilket ledde till att  ja hade miljoner med grer att göra :) Va ju bland annat o lämnade blovprov på VC... tråk! Tjusig man känner sej efter alla stick under våren.. tuff vår... Gamla ärr och ett nytt litet fint blåmärke i armvecket.. .. nåldynan... Hoppas på att detta va sista gången ja va däre för att kolla så att allt stämde... Vill bli "friskförklarad" så ja kan fortsätta hjälpa folk som behöver mitt blod :)
 
Sen gick ja på stan, köpte grejer till mej och min kära syster. Cyklade ut till ön o lämnade lite kläder till dopet osv.. kläd-ångest då? ahhh! Självklart.. Hinner säkert ångra mej fler gånger :) På kvällen blev det lite vin och lyxkvällsmat hos familjen Nordström, i samband med måltiden planerade vi lite av dopet o sovplatser osv... mycket trevligt!
 
Idag fick ja en fin start på dagen :) Väckning redan kl 06.00 av mosters lilla älskling, klagar då inte... :) Fina Agnes! Min underbara syster trodde ja började tidigare, därför ja väcktes tidigt.. men va gör det när man får en liten älskling bredvid sej som bara ler o kollar mej i ögonen.. fin start! Mycket glad för den väckningen, gör gärna om det.. Bjöds sedan på frulle innan det va dax att bege sej till jobbet. Väl uppe på jobbet va det lugnt o fint. Kan man få en bättre dag lr? Tveksamt ;)
 
Efter jobbet cyklade jag till loket... Där tränade Martina och jag ihop, perfekt.. Som vanligt körde vi vårt egna race, men snackade däremellan.. Nöjd med dagens lilla insats, vet dock vilken kroppsdel ja behöver träna mer av.. mmm.. nöjd med rygg och armar... :) He he, när vi tränat klart va meningen att ja skulle följa med Martina som ett moraliskt stöd medan hon handlade.. slutade med att inte kunde hålla tassarna borta, handlade jag me :) Lite av varje, både nyttigt  ;) och onyttigt :( hehe lagade i allafall nått nyttigt.. en sallad med kräftstjärtat o annat gott! Toppade det nyttiga med ett chokladdopat digestive.. ok eller inte?! hmm..
 
Imorgon ska ja bannemej träna den där kroppsdelen ja minst e nöjd med ;) hehe! Visst, ja har stängningen på jobbet.. men det är bara till att ladda upp batterierna på färjan hem så man orkar med gymmet.. hehe.. ånga på! Väskan e packad inför morgondagen,... har även hängt upp tvätten o diskat .. vad sägs om lite slappe kanske?
 
Hopper er tisdag har varit kanonis.. massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0