Underbara blåbärsmonster i skogen

 
Idag har det varit en helt ok dag på jobbet. Vi har mestadels varit ute o haft det chill, trots skurarna :) Vi va i skogen på eftermiddagen och plockade blåbär och lingon, som vi bland annat ska ha när vi bakar i veckan. De v så söta de små barnen.. det va liksom små blåbärsmonster precis överallt.. Blåa runt munnen, tungan va blå och sen skuttade de omkring och skrattade.. naaw charmtroll.. Blev lite grann för min del, men ska plocka fler bär i veckan/helgen.. alltid gott att ha hemma om man får för sej att baka eller kanske göra ett par smoothies :) Gotte! Det va ju bär precis överallt när man satte sej :)
 
 
I
dag fick jag hem mina kompendier, här ska det pluggas matte.. Ska försöka tenta av en matte under hösten.. hehe så man kan ha ämnet med barnen i skolan osv.. alltid bra att ha. O ja som hatar, verkligen ogillar det ämnet.. men va gör man inte?! Kanske blir smart.. Håller verkligen tummarna och allt annat jag har .. burr.. ryser redan :)
 
Nu mina damer och herrar skall ja dra på mej lite kläder, tatt en uppfriskande dusch.. vart på gymmet nämligen,. körde bara 30 min spinning och 30 min rask promenad. Pallade inte, konstigt nog anstränga mej mer än det :( men men.. Ska nog komma igång igen.. Ska åka ut till ön igen, tar 20.30 färjan. Ska lämna kort till min kära syster med bilder på bland annat Agnes o familjen osv. Börjar tidigt imorgon me, långdag igen... oväntat!? 07.15-17.15 .. hej o hå kämpa på..
 
Hoppas er dag har vart kanon.. Miljoner med pussar o kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0