träning, myse o avtackning...

Imorse åkte ja ut till mina underbara familj för att käka lite, ni som känner mej vet att ja inte om att käka frulle själv... Så.. ja åkte ut redan till ön så ja va framme vid 07.00.. jaaa jag är morgonpigg.. big deal? :) Käkade det hemmalagade lingonbrödet o lite kaffe.. mums! Körde sedan till jobbet runt 08.00 o där va det minsann lugna gatan. Efter jobbet körde ja in till stan för att träna.. ångade på som vanligt. Körde samma konditionspass som igår, den raska promenaden med lutningsintervallerna (5-10%) i 30 min., blev även armar, rygg... ja nu jädrar :) Kan säga att ja e duktigt trött i kroppen nu.. ska köra nån dag vila nu är det tänkt...lite återhämtning e bra har ja hört :)
 
I helgen ska ja vara husvakt, farmor kommer inte hem förrän på söndag. Så ja kommer ha Alicemys hela helgen.. min lilla misefis <3 Tror det kommer bli en kanonbra helg med mycket mys o fina kvällspromenader med min underbara syster <3.
 
Hoppas er dag har varit kanon! Imorgon är det fullfart mot helgen... Kommer dock bli en tråkig dag samtidigt :( En mycket bra vän och en fantastisk kollega skall sluta :( Kommer sakna världens bästa Emelie! <3 Kommer börja jobba 1h tidigare för att hinna krama och säga hejdå, va gör man inte liksom!?
 
Tusentals med pussar o kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0