Tog dagen som den kom

Fånga dagen... ahh idag tog jag bara dagen som den kom... Tog lite sovmorgon, pluggade, ner till familjen Nordström.. En helt ok chilledilldag. Vi kollade givetvis på handbollsfinalen, OMG vilken rysare d skulle va då! Men Silver är inte illa pinkat i ett OS.. Sverige va inte ens tippat till att komma så långt som de gjorde... well done pöjkar! När handbollen va slut cyklade ja ner till färjan för att sedan ta mej hemåt... Borta bra men hemma bäst? Ahh ibland känns det faktiskt så :) När ja lämnat av min väska o dratt på mej lite träningskläder fick det bli en promenad.. En promenad på ca 4-5 km, superskönt! Gick där i rask takt o lyssnade på musik, härligt! När ja sedan kom hem blev det en varm och go dusch o spakväll. Det blev ansiktsmask, fotspa, chai te o slappe för hela slanten framför tv:n.
 
Imorgon är jag ledig, då kommer det bli en runda upp till vårdcentralen för att kolla mitt blodvärde, förhoppnigsvis för sista gången. mmm har slarvat med järntabletterna, men känner mej superbra ändå. När ja vart där o vart som en nåldyna ska ja nog göra stan en runda. Den 18 är det ju Dop för Agge.. Min älskade Agnes Ida Marie Nordström <3 Då gäller det ju att gudmodern ser fin ut.. Vad ska jag ha på mej?! Tips tas gärna emot! Dopet kommer att vara kl 14.00 sedan käk ute tillsammans med familjen Månsson och Nordström <3 Alla underbara människor samlade på en plats.. ok nästan alla! <3 Man vill ju se fin ut när man står där framme med världens finaste unge i famnen :) Kommer nog på nått fränt!
 
Nu ska ja snart krypa ner i sängen o sussa i min stora goa säng, som saknat mej och jag som saknat den hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips!! Öppna skåpen i sovrummet. Där finns säkert natt :)

Svar: Haha ja där kan man hitta en massa... :) får se vad d blir för nått... Klänning vs jeans o klackskor i nått fint upp till... Ah får bli modevisning.... :)
Emsan

2012-08-13 @ 07:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0