redo...

Natten till idag kunde kanske varit bättre :) Min nattkompis höll mej vaken hela natten.. Alltså Selma! Han skulle hela tiden ligga o kela.. det är ok till en viss gräns.. snälla lilla mise... På morgonen vaknade jag av att jag blev "tassad" i ansiktet, snällt Selma.. snällt! Jag sparkade av mej täcket och ner bland fötterna smög då Selma ner o bet/nafsade mej i stortån.. Normalt! Denna katt skrämde även mej och en kollega idag, när ja skulle inom och hämta bilbarnstolen och mata Selmabögen.. mamma mia, då såg han min bil och galloperade han vid sidan om bilen :) Haha Ingrid bara gapade och sa: "Det va då ingen liten katt det ":) Det är en katt för sej, men hur go som helst, inte som alla andra katter.. man kan nästan göra vad man vill med den busen. Love u Selma, även om du e lite knäpp.. Den dagen han kan hämta posten som min katt... då är han bäst *asg*
 
När ja äntligen kom hem märkte jag av en förvåning att mina gympaskor inte va hemma, utan kvar på ön.. = ingen träning idag.. Men ja kan lova att ja höll mej ganska sysselsatt ändå.. dammsög, dammade, moppade, vattnade, lagade mat, diskade och nu ska ja tvätta... Pust :) Väskan är ompackad och paketen till Agnes är nu inslagna.. Här är en av dom :) Rosa paket såklart, det är ju från mej *fniss*. Känner mej så redo att möta helgens spännande händelse.. Min braiga kamera är laddad o redo, precis som jag. På söndagen blir d stek o bad o bara chill... För mig kommer det bli en helt perfekt helg <3
 
 
Ska nog ha lite hemmaspa så man känner sej fin och fräsh till dopet. Tända ljus, avslappning, måla naglar, ansiktsmask, pyssla om fötterna och sen bara slappa som tusan, låter som en bra plan va?
 
Imorgon blir upp ganska tidigt o kolla igenom så ja har allt ja behöver.. hitta en bra parkering som ligger i närheten av frisören så ja bara kan slänga mej in i bilen för att sedan ta mej till färjan o jobbet. :) Det ja inte får glömma är bilbarnstolen, grädden, blöjor till Agge, ostbågarna och alla väskorna... Haha snäll jag är som jämt fixar och trixar med grejer :) Allt för att alla ska ha det brao. Hoppas på att frilan blir bra imorgon... alltid lite pirrigt med förändring. redo att möta helgen... mmm bring it!
 
Hoppas ni haft en fin torsdag. Massa värme och kärlek från lilla jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0