O så va det fredag

Idag va det minsann en tung dag på jobbet, då min bästaste kollega skulle sluta. Kommer kännas så satans ensamt o konstigt utan henne.. men ska nog överleva utan henne, men det kommer inte bli detsamma som innan. Får ses utanför jobbet istället. Så idag har vi haft en redig mysdag på jobbet. Kollat på film, alla förskolebarn och alla fröknar <3 MYS! jobbigt att ge den där sista kramen till "Emme", alla va rörda och tagna.. jobbigt med att ta farväl. :(
 
Efter jobbet fick det bli en promenad tillsammans med Aggebagge och min älskade syster <3 Idag fick Agnes det där tokiga lyckliga skrattet som får vems hjärta som helst att rusa <3 
 

 
Nu ska ja faktiskt ta o krypa ner i sängen o kolla på film, jag o min härliga misefis. Är det fredag så är det fredagsmys som gäller. så sweet att ha nån att ligga o chilledilla med ;)  Ska njuta hela helgen me Alison <3 Hoppas att er fredag har varit lövly!? <3 Lämna gärna en liten kommentar, alltid trevligt.. Happy ;) Pussilipuss i massor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det för film? :-) Händer i helgen?

Svar: vem undrar? :) va nån film som hette "Definitely, maybe" :) I helgen ska ja va husvakt o umgås med familjen Addams <3 sj?
Emsan

2012-08-31 @ 22:18:20
Postat av: Anonym

Ingen anning om filmen. OK. Akta så huset inte brinner ner då :-P.

Svar: Inte en chans att nått brinner ner när ja har hand om det. Trygga händer! uppskattar att ni skriver vem ni är som kommeterar <3 PoK
Emsan

2012-09-01 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0