nu är det fredagsmys

Imorse åkte jag ut till Ida o Agge för att käka frulle ihop... köpte med mej frallor o lite förmiddagsfika :) Väl ute på ön blev d frullemys <3 Helt underbar start på dagen!  Tackar minsann inte nej till trevligt sällskap o mys... Såhär glad kan man se ut när man får mysa med moster Ems... Älskar dej din glada spellevink <3 Allt för dej! Agge.. ska vi busa med hotmama som är i badkaret.. hehe typ släcka lampan o dra undan draperiet o asgarva o hoppa i soffan!? vore fränt! *fniss* let´s do it! HAHAHAHA!
 
 
Sitter på helsspänd... En kompis skall vilken dag som helst få bebis <3 Ohhh va det kommer bli massa myse.. Känns som det bara är jag som inte får barn när alla andra ska ha.. men min dag kommer. Njuter av lugnet medans ja kan :) Skönt att kunna låna de små liven när man e gosesugen o på bushumör :)
 
Nu ikväll har jag, syrran o agge haft tjejmys o dagen är inte över än.. här ska det chillas o gosas för hela slanten. Vi gjorde nyligen hemmagjord pizza, en emmaspecial.... Galet gott. Nu ska vi unna oss ett glas iskallt vin.. mums! fått dille på ett vitt vin som e av citronsmak.. uppfriskande! Lätt värd det, är det fredagsmys så är det. Ska även dela en påse med POLLY med idis,mmmmmums! Som ja längtar efter pollydoll...

Jaha... imorgon är det då dax för Kulturdagen här ute på Aspö.. Massa utställare kommer visa sina grejer som de tillverkat.. kom ut till ön för att kolla läget eller köpa nått vackert... ja kommer iallafall stå o hjälpa min underbara mormor o hennes väninna att hålla ordning o ställningarna på deras stop som är på PRO nere i hamnen. <3 Hoppas ni haft det toppen o att ni får en finfin helg. pussilipuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka sötingar!!!!!

Svar: Japp visst är vi :) <3
Emsan

2012-08-24 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0