min lediga måndag..Kan

Måste bara säga att jag tokälskar att vara ledig måndagar, helgen blir så möe längre :) Idag lyckades ja faktiskt ta en redig sovmorgon.. att jag lyckades då!? Vaknade med en fruktansvärd skallebank strax innan kl 10.00.. inte redigt likt mig att sova så länge.. Kan ha varit värmen som tatt kol på mej..
 
Kl 11.30 mötte upp min söta tjejer, Agnes och min underbara syster. Vi gick på stan o kollade läget o käkade lunch inne på det nya cafét i Kronan. Ja unnade mej faktiskt en fuccatia eller vad det heter med en frisk mangosallad till o iskallt citronvatten.. mums! Sen.. kunde jag inte låta bli.. hemmagjord glass.. shit! Så nyfiken som ja är, provade ja det me. Spännande och otroligt gott.. Efter vår lilla stund på stan, va det dax att traska bort till BVC för att ge Agnes sina vaccinationer som små barn ska ha, det blev även vikt och längd kontroll. Så duktig hon va lilla dockan! Stolt moster och gudmor <3
 
Ikväll blev det träning nere på loket. Körde spinning 30 min innan det va dax för Core (mage , rygg), efter det passet satte ja mej på cykeln igen i 30 minuter..ja kan väl säga att jag är lagom mör i kroppen nu.. Körde nämligen ett hemmapass igårkväll eftersom ja inte hann med loket igår. 1h hemmaträning, inte helt tokigt!
 
Nu gott folk ska ja ta mej en chai te o chilledilla... väskan e packad inför morgodagens träning, kläderna framtagna så man slipper stressa på morgonen. Disken är fixad efter kvällmaten som blev skaldjurssallad.. så nu är d bara slappe för hela slanten tills ja ska lägga mej. Naaw hittade en bild på farfar o mej igår när ja kollade igenom en massa album. Saknar honom som tusan <3 Bilden är tagen ett antal år sedan... Måste vart innan gymnasiet <3 Saknar saknar saknar den goaste gubben i världen <3
 
  
 
Hoppas ni allihop har haft en kanonbra måndag, trots åska o lite regn :) Min dag har varit finfin. Tusentals pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0