kvalitetstid

Naaw idag fick jag verkligen kvalitetstid med världens goaste unge på jobbet. Alla barnen gick hem runt 15.00 idag, förutom en unge, så unnade oss lite kvalitetstid :) Vi hörde av oss till föräldrarna och de godkände vår lilla utflykt. Varför liksom vara själva på hela skolan i 2h?? Nje, så vi haffade en vagn och gjorde studiebesök hos Ida och Agnes. Vi känner föräldrarna mycket väl och de tyckte att det va supermys att vi unnade oss lite myse. Hemma hos fam Nordström bjöds vi på fika, lek och gos i soffan mej o alla gosedjur. När mamman sedan kom och hämtade barnet hade han så roligt, asgarvade och busade järnet.. Tänka sej va skoj det kan va att ge sej iväg istället för att häcka ensamma på förskolan. Att mötas av ett skratt vid hämtning kan ju värma vems hjärtan som helst <3
 
Efter barnet hade hämtats tog siss, jag och elin en promenad upp till skolan för att lämna vagnen och hämta min bil. Lätt värd den lilla promenaden efter en helt fantastisk dag på jobbet <3
 
Just nu ligger jag o kollar på OS, fick se sveriges brottare ta brons.. ja nu jädra börjar det ramla in medaljer, fint! Jaha, imorgon börjar man tidigt igen, därför ja bestämde mej för att stanna på ön. Däremot får ja sluta 1h tidigare imorgon eftersom mina kollegor fick släppas tidigare idag, snäll jag är! Detta innebär att ja redan får sluta 15.30 imorgon... då ska ja måla lite och sedan åka in till stan.. Borta bra men hemma bäst! <3 Ska även tvätta och träna lite när jag kommer home.. 
 
Hoppas er måndag har varit kanon, ja är toknöjd och varm i hjärtat av ha fått dela med mej lite egentid med lillkillen <3
Puss och kramis från mys-fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0