Kulturrundan 2012

Här är lite bilder från Mormor o Astas utställningar, vilka damer alltså! Underbara är ni! Kom gärna ut och titta på de vackra sakerna, kanske köpa nått till nån man tycker om eller till sej själv. :) Det är alltifrån akvarelltavlor, väskor, kuddar, mattor,porslin o raggsockar osv.. Kan tyvärr inte ta med allt, men det är mycket fina grejer! Kom kom kom, även om det regnar lite, trotsa vädret <3 Fick pimpa mej lite "konst-igt" idag :) mohaha!
 
  
 
  
  
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska ja dit igen o hålla ställningarna :) Ohh min mormor är ju helt underbar, bara för att ja hjälpte henne med allt idag fick jag en av de där gråa kuddarna som noi kan se ovanför, värde 400 spänn :) Thanks! Kommer bli hur fint som helst i min mörkgråa soffa där hemma. Alltså när man går runt och kolla på alla konstutställningar så blir man nästan själv lite sugen på att ställa ut grejer. Vet att jag kan, men.. tiden skall finnas för det. :) Vem vet... kanske kommer nästa år med grejer.
 
Nu ikväll blir det lördagslyx.. Blir krabbor o skaldjursmiddag med vin och annat gott. Ohh gyttans! Mys med familjen addams <3 Hoppas er dag har varit helt fantastisk. Glöm inte bort att ta er en titt på allt vackert här ute.
Pussar o kramisar i massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0