ibland blir ja bara...

Ahhh alltså ibland blir ja bara så trött på mej själv.. förvirrad som en yr höna! idag när ja slutade jobbet körde ja inom familjen Nordström för att lämna korten från dopet... just d.. där kom ja av mej helt, glömde helt bort vad ja hade tatt med mej in i huset... som ja inte tog med mej ut igen.. WTF! Blev ju bjuden på tacos och fick även mysa med min lilla älskling... Aggebagge <3 Min lilla gulla, blir ju tokglad när ja ser dej  <3
 
 
När klockan helt plötsligt blev tokmycket sprang ja ut till bilen och... glömde som sagt det ja tog med mej in... väskan som innehöll träningskläderna och jackan.. o vad skulle ja göra efter jobbet idag.. jo träna.. där kunde ju väskan o allt ligga medan ja retfullt satt på färjan påväg in till stan igen.. ringde då min kära syster för att be henne lägga på väskan på färjan, vilket hon även gjorde.. Thanks babygirl <3 Förstår ni nu att ja blir så jädra trött på mej själv ibland?! Har börjat glömma möe nu på senare dagar.. morr! men men.. det löste sej ju till slut.. men tänk va bra om ja hade tatt med mej sakerna med en gång, hade minsann tjänat iaf 30 min på d...Hann med o träna ändå..
Körde armar, lite mage, bröst o kondition. Efter träningen gick ja ut till min lilla blå, o fick minsann se en fin solnedgång.. me like! Visst får man en känsla av ett lugn när man ser detta, eller är det bara jag? Kan ju behöva lite lugn, så som ja stirrat o hållt på idag.. :)
 
 
Nu mina damer och herrar ska ja hänga upp lite tvätt o käka lite innan det är dax att krypa ner i den stora, goa och underbara sängen. Funderar på att åka ut till ön lite tidigare o käka frulle tillsammans med Ida och Agnes :) Alltid lika mysigt! well well, hoppas er dag har varit fantastisk, nu ska ja kolla lite på "the dark knight".. Massa pussar o kramisar från den lilla stirrhönan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0