Effektiv

Ja det va värst va ja skulle va effektiv idag då. Planen va att iallafall jobba och panga lite grann, men hann även med loket nu ikväll :) Pangandet gick oväntat bra :) Hade inte nån redig mål med träningen förutom att det skulle kännas bra. 391 av 400.. ahh måste va nöjd med det eftersom ja knappt tränat nått under sommaren. Ohhh den känslan av att få hålla min lilla Bettan igen.. mumma!
 
 
Efter pangandet körde jag raka vägen till Lok&Motion för att ånga på.. Idag fick det bli armar, bröst och kondition (5km intervaller + 15 min nedvarvning på cykel). Känner mej sådär effektiv och taggad o allt på samma gång :) Är det inte underbart!? Kan väl säga att det va lagom svettigt hehe <3 Me like! När ja kom hem unnade jag mig kantarellmackor och en smarrig kiwi som efterrätt :)
 
Nu ska ja ta och pilla mej lite i naveln.. Hoppas ni haft en fantastisk dag. Tusentals med pussar o kramisar <2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0