Agnes-mys <3

Idag va det tokvarmt hela förmiddagen, så ja sket i att arbeta då på pappas och mitt projekt, istället körde vi på lite senare på eftermiddagen. Ribben är så gott som satta och målade, bara en kortsida och halva framsidan kvar. Pappa började med ena dörren nu ikväll, sjukt bra blir det.. vi båda är riktigt stolta över vad vi fått ihop :) Kommer bli en riktig överaskning till när farmor och Krister kommer hem igen :) Innan de åkte på sin semester va den gamla boden bara riven i princip.. o när de kommer hem är det en stor bod som är klar att använda... *tsss*..
 
På förmiddagen va jag istället nere hos familjen Nordström och mös.. solade på decket intill poolen, sjukt mysigt! Jag på övre deck och Selmabögen på nedre deck, måste sett sjukt roligt ut när vi låg där o fläkte ut oss i värmen :) Tog även söta bilder på lilla Agge idag <3 Älsklingsfisen <3
 
   
 
 
 
Imorgon skall jag åka in tidigt, träna, kolla posten och gå på stan med min köra syster yster <3 Får se om ja kanske kommer få nått uppdrag av pappa, kanske hämta nått.. återstår att se! I helgen kommer det bli fullt ös som vanligt här ute på ön.. det är då inte bara byggandet utan ta hand om resten av tomten.. kanske ett eller två bad me ;) Ska även se till att ta det lite chilledill i helgen o vila upp mej inför kommande vecka.. då börjar allvaret igen.. jobb jobb jobb.. ;)
 
Hoppas er dag har vart fantastisk i det goa vädret. Pussa o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0