Vårstäd!

Idag åkte jag in till stan med samma färja som mami.. höll henne sällskap, handlade och mös lite innan hon skulle åka till Stockholm i jobbsyfte. <3 Älskade lilla mami.. Efter att ha släppt av min kära mami körde jag hem...

Idag blev mitt lilla vårstäd av.. OMG va skitigt man har det, trots att man inte ser all skit. Pass på att städa medan min busa e kvar på ön ;) Nu är det alltså dammat, knäskurat, bytt gardinerummet i sovrummet, tvättat osv.. Det som jag har kvar är mina hemska fönster.. shit! Det är liksom inte min grej, de vill liksom inte bli rena... oavsett va ja än gör med dom! MORR! Om man bortser från mina fönster är det trots allt lite mysfaktor över det hela nu, när ja sitter i soffan o kollar runt.. Nöjd.. Hade dock velat ha lite ljusare gardiner i vardagsrummet.. men det får bli ett projekt den dagen ja slutar tidigt.. ;) imorgon får vi se om jag lyckas kidnappa min kära syster på en liten stadsvisit *fniss*. ;)

Nu ska jag inte göra ett piss resten av kvällen.. kanske ta en kaffe och bara njuta framför tv:n.. Lite lugn o ro med tända ljus lite här o var <3
Såhär ser det ut i min lilla lya för tillfället..Vardagsrummet och köket fick iaf vara med på bild ;) o den smarriga lilla godisskålen som står där o frestar mej ;) mmmmm!


   

Puss o gull dårå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0