Valborg

Det blev en relativ lugn valborg.. förutom allt man hunnit med på dagen dvs.. men kvällen blev lugn o fin tillsammans med familjen Nordström. Idag har jag hunnit med att hämta papper på jobbet, lämnat lås till en båmotor, handlat lås till ett skåp, köpt 3 par nya skor, 4 jordgubbsplantor, 3 blommor till bland annat farmors fina rondell o farfars grav, lämnat av siss på MVC o medan ja väntade på henne passade ja på att träna, efter träningen plockade ja upp henne o körde till färjan för att åka hem.. vilken dag! Kom inte hem förrän halv 5 eller va hon nu va :) När ja väl kom hem planterade jag blommorna o jordgubbarna, cyklade runt ön till farfars grav. :) mycket vackert!

När klockan närmade sig 19.00 tog vi oss ner till hamnen där kören bjöd på sång, mycket folk hade samlats för att träffas o kolla o fira in våren/sommaren. Uppskattningsvis va det nog 150 pers eller nått.. mycket trevligt! Bara för att det är förbjudet att elda på vissa ställen, hindrade det inte oss aspöbor. Lagom liten brasa med tanke på alla kids som sprang runt och härjade hej vildt. När brasan fallit ihop o gjort sitt o kören hade traskat iväg begav vi oss hemåt.. Blev grillad kyckling, potatissallad o vanlig sallad... mmmm mums! Hoppas er valborg har varit helt underbar, för det har min vart.. Lugn o fin <3

   

  

Imorgon ska ja va ännu mer hjälpsam, hjälpa farmor med att rensa rabatter o dona. Allt för sina nära o kära.. Bra sån jag är <3 Älskar er <3 Nu säger jag natti natti... först en kvällsdans tillsammans med familjen Nordström :)  Pussa


Kommentarer
Postat av: Johan

Snygga skor! Precis i min smak!! Pok

2012-05-01 @ 01:11:30
Postat av: Anonym

Haha ah men visst va de snygga ?! Haha du kan få låna dom om du e snäll, strl 37 :) haha

2012-05-01 @ 09:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0