makeover

Frillan fixad :)

Mkt fniss blev det inne i cookie, som vanligt med andra ord :) Nu mera är jag blond, orange i håret.. Blev helt enkelt ljusa slingor i det oranga för att ljusa upp att lite nu till sommaren :) 3h satt ja inne på cookie tillsammans med Emelie. Thanks! Bjöds på coffé, inte fel inte fel. Men visst va det lite så man fick myror i
 brallan. :) När ja va klar hos frissan åkte siss o ja o handlade o hämtade lite kläder hemma hos mig som ja skulle ha till i morgon.

Innan ja gick till Emelie o fräsade till mej va jag med min kära syster på MCV o kollade hur siss bebis mådde. Bebisen hade bra puls o magen hade växt. Mosters lilla älskling sköter sej fint där inne på "hotellet". Längtar som tusan till bebbe kommer ut o hälsar på... men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge eller vad är det man säger?!

När vi väl kom hem allihop kände jag mig som en vaktmästare.. hjälpte siss o martin att räfsa upp grenar så martin kunde klippa gräsmattan, körde taxi o lekte även grillmaster på baksidan. Siss o ja käkade grillad ytterfläskfilé o potatissallad o grönsaker. Mums! Blev tokmätt!

  



Just nu ligger ja som vanligt nermoffad i soffan sängen :) Småkollar lite på Alcatraz, aldrig sett det programmet tidigare, men verkar ändå helt ok. Även idag kan ja höra hur elden sparkar sådär mysigt i spisen... mmm chill! Blir snart läggdax så ja orkar upp i morgon för att tuta o köra på jobbet igen. Börjar dock 08.45 så det blir lite sovmorgon med tanke på att ja sover ute på ön. Efter jobbet funderar ja starkt på att åka till loket för att träna försiktigt.. är betydligt mycket bättre nu än va ja va tidigare. skönt!

Hoppas ni allihop haft en fin måndag, hoppas ni får en fortsatt go vecka. Pussa o kramisar <3


Kommentarer
Postat av: J

Rakat?

2012-04-23 @ 22:55:43
Postat av: Anonym

Japp ;)

2012-04-24 @ 08:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0