längtan till måndagen

Då va snart denna helgen me slut, shit va dagarna går snabbt!

Idag har det känts som dagen har varit helt meningslös, har inte hänt nått speciellt alls. Är husvakt medan farmor är borta ju, hela huset för mej själv.. lite småmysigt sådär :) Eldar, går runt i myskläder osv.. riktigt sweet! Det enda som oroar mej är min lilla Alice som har gått o skadat sej ;( vill inte stödja sej redigt på vänster bakben, hon kan gå, äta o mysa utan problem. Kan va en enkel stukning eller infektion från taggen som hon fick i tassen för en vecka sen eller nått.. man vet ju själv hur ont det gör.. Men som matte blir man alltid lite orolig när det är nått som hänt, hon är ju mitt allt. Blir hon inte bättre får ja ringa vet.. shit.. vet ju själv hur obehagligt nervös man blir när man själv ska till dok.. så nää vi avvaktar ett par dagar o ser hur det går.

Imorgon ska ja göra iordning mitt hår ;) äntligen måndag! wihooo! Lagom spänd.. man vet ju aldrig vart man hittar på, tur att ja är i trygga händer hos Emelie :) Alltid lika kul att komma dit, tror nog hela wachtmaister hör oss när vi drar igång hehe. asgarv som smittar hihi! Känner på mej att det kommer att gå bra. Innan ja ska träffa Emelie ska jag följa med min kära syster till MVC o kolla hur bebis har det. spännande! Väga, mäta bebismagen osv. Hoppas att allt är som det ska för att moster Emma vill träffa lille bebis snart. Ahhh nu är det inte långt kvar, min kära syster går nu in i v 36 har ja för mej, wiiiii den kan komma när som.. man vet ju aldrig.. Väntar som tusan på babylove <3 Mosters lilla älskling <3

Halsen har blivit aningen bättre, skönt det.. bräker mest som ett får på morgonen o kvällen.. så ja e på förbättringsväg :) Ligger förtillfället nerbäddad i sängen och lyssnar på när elden sprakar i spisen, samtidigt som ja ligger o tittar på filmen "Shutter Island" som gå på tv.  Får se om ja tittar klart på filmen eller om ja somnar. Ska ju upp tidigt o plocka upp syster yster. Räknar med att kliva upp vid 07.00 :) När ska ni själva upp!? tur man e morgonpigg :D  Få se vad vi hittar på resten av morgondagen, men känner på mej att det kommer bli en helt ok dag imorgon :) Hoppas även på att er helg har varit fin!

Det är inte varje dag jag säger detta, men shit va ja längtar till på måndag! hehe <3
Massa värme o kärlek från lilla Alison o mej <3 Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0