vände fort...

Dagen började kanon men det vände ganska fort. En av mina bästaste killkompisar från plugget (högskolan) hade tydligen gått bort plötsligt :( Han va verkligen en av de goaste personerna som fanns, den humorn och engagemanget till allt osv. Han skulle blivit färdig lärare nu till sommaren, fixat hoj o hade hela livet framför sig. Livet är duktigt orättvist ibland, det spelar ingen roll om det är en ung eller gammal som går bort för det gör precis lika ont. Fyfan att livet ska ta slut när man precis startat nått. :( Grymt är det, grymt! Det är inte menat att en ung person ska lämna så tidigt! Du var och är en av de goaste ja känt. Hoppas att du får det bra där uppe i himlen, hälsa alla ja känner.. massa värme och kärlek! <3 Minnena lever kvar, alla roliga o knäppa grejer som gör en att fnissa lite grann :) Även andra minnen väcks, men tankarna går till dej idag! R.I.P Virre!

Förutom denna dystra stund som ja fick av ett telefonsamtal har dagen varit bra. Dagen inleddes med sovmorgon :) eller nja.. Vaknade kanske första gången vid 7 men låg kvar till 9.30 ;) hehehe! Kändes som ja sovit bort hela dagen, men kroppen behöver återhämtning, I know. Strax efter 10 körde jag till loket för att göra det ja skulle.. :) Kondition (30 min rask promenad) armar och ben. Lite träningsvärk  har jag allt :) Satte mej i bastun efter, shit fifan va gytt det va! Kände mej som en helt ny person. Efter loket körde ja bort till preem o köpte mej lite kaffelaffe(stor) och en burk med keso med nötter,papaya, apelsin. sjukt gott! Satte mej vid havet och bara njöt innan ja skulle hämta upp min kära syster för att veckohandla :)

Grymt skönt att vara ledig en dag såhär mitt i veckan.. men man hinner med så då. Handla, tvätta, städa, träna osv.. ja med andra ord alla "måsten". Det är ju ingen annan som gör det åt mej så det är bara till att bita ihop o göra det sen slappna av. :) Slappna av tänker ni.. kan den människan det!? Nja, jobbar på det iallafall :)

Imorgon ska ja tvätta min nerbajade bil.. fucking birds! Där sitter de uppe i träden och bara flinar o sen bombaderar de min bil så fort ja parkerar den i närheten av ett träd.. aldrig mer att ja parkerar där! Bättre ja håller mej på mattkanten o håller mej på min sida av gatan.. bäst så. Inte bara birdpoop på bilen utan även sand o saltvatten.. fin kombination va!? svar nej! Har nog att göra imorgon förmiddag. Jobbar nämligen eftermiddag imorgon, eller ja på fredag me :) Skönt.

Hur har er dag vart? Bättre än min hoppas jag! Gör så jävla ont i mej, vet knappt va ja ska ta mej till...
Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Aldrig roligt när någon lämnar denna plats, snarare tragiskt. Tråkigt Emma. Pok

2012-04-19 @ 14:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0