märkligt!

Jorå...

Överlende även denna långa arbets dag, vilken överlevare jag är alltså :) Mmm kännt mej lite trött o raspig idag, men wtf det är bara att skaka av sej o gå vidare.. bit ihop! Direkt efter jobbet gjorde det jag alltid brukade göra, köra till loket. Idag fick det bli mest av konditionen.. 1h bara intervaller, shit fifan säger ja.. svettigt o trött.. fick ju förfan hosta efteråt.. tecken på att ja ansträngt mej möe! Störde mej på den killen som kom fram till mej idag o snackade.. eller rättasagt förhörde mig... damn! Snälla nån, går man verkligen fram till en främmande människa o börjar prata så!? Inte hade jag gjort det iallafall, men alla e vi olika. :) Höll mej undan så gott ja kunde, creepy... Kände mej lagom trevlig me, svettig o fokuserad på det ja skulle göra :) Nu struntar vi i dryga människor o går vidare.. Efter att ha vart på loket i 2h körde jag hem o käkade.. va väl lite hungrig om vi säger så. Tur ja hade paj kvar från igår, hade nog inte orkat ställa mej o lagat nått redigt. Men nu e magen mätt o ja e glad. Totalt avslappnad me kan vi väl säga att jag är.. ligger som vanligt nermoffad i soffan o bara njuter av att känna hur kroppen e mör efter dagens träning. Det dryga är att ja fått värsta hostan efter ja tränat kondition, rossel rossel... blir så efter varje konditionspass, men det e ingen fara. Märkligt nog bara fortsätter ja kötta på :) Har man ett mål så har man.. bara att kämpa för att nå upp till d. Det viktiga är att ta igen sej, vilket ja gör nu.. laddar upp för morgondagen. :)

Imorgon är jag ledig, då ska vi se vad ja ska hitta på.. har nog grejer att göra.. ev hälsa på mitt gamla jobb, städa, träna, handla.. ja ni vet de flesta "måsten" skall ja nog försöka avverka. :) På måndag people har jag fått tid hos frissan.. yeaaaah... får se vad det blir denna gången :) kanske blir en redig överaskning.. ja o frissan bestämmer nämligen tillsammans, gäller att våga... :) Längtar redan!

Nu ska ja chilla vidare, hoppas ni haft en fin dag! Massa pussar o kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0