monster-pass!

vilket jävla monsterpass det vart idag :)

Uppstigning: 05.15 o jobbade till 17.15... tror ni jag vart ett vrak!? svar ja! Meningen va att ja skulle slutat 16.15 men va tusan, ja täcker ju även upp för en kollega som är iväg i Berlin o kollar på nån spelning. Så ja det blev ett monsterpass. Givetvis så har ungarna vart helt upp o ner idag me.. totalt haft 10 st barn men det har känts som 25! De har skrikit, knuffats o vart allmänt "muppiga" mot varandra.. Fröken skäll&gnäll har minsann fått jobba idag... OMFG! Alltså shit, sen är alla så där mysigt förkylda hela tiden, vilket gör dom känsliga o pipiga. :) Stackars de små liven, det är inte lätt att va liten. Naaw nä jag skulle stänga förskolan hade jag en unge som gick samtidigt, som gjorde slängpussar till mig. naaw den lilla killen är alltså inte ens 2 år. <3 Man blir ju alldeles varm i hjärtat <3

Efter jobbet va det knappt att man orkade hålla sej vaken.. satt i bilen på färjan o va helt väck! Hehe men det ändrades snabbt när ja kom till loket för att träna lite granna. Idag blev det rygg, gäddhäng och kondition.. 35 min med intervaller, kan säga att man va ganska lökig o mör i kroppen när ja va klar. :) well done Ems! Känns bättre för varje gång ja springer :) skönt! När ja kom hem ställde ja mej o lagade en "chilipaj" med fullkornsskal. Riktigt mätt! Ligger o jäser i soffan o kollar på "älskling du har blivit en tjockis". Passande va!? Nä skojar, jag är duktig o kommer aldrig bli en soffpotatis. ;)

Gode tid va trött jag är! Bara känner hur trött o tung min kropp är, kommer helt klart att somna som en stock :) sweet! Imorgon får ja till o me sovmorgon.. eller ahh beror på vad man anser vara sovmorgon.. ska upp 06.30 :) Allt är redan packat inför morgondagen, framförhållning kallas det people! :) Det har liksom blivit en rutin, tränar man 5-6 ggr i veckan så vet man nog att det gäller att planera osv.

Nu ska ja kolla klart på programet sen säger ja bara natti natti people! Hoppas ni haft en bra dag. Massa pussar o kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0