irritation...

Hejsan svejsan igen :)

well dagen som jag trodde skulle reda till sej blev ju pannkaka som vanligt. Allt ja kan bli helt skogstokig på folk som inte kan komma till mej o berätta grejer.. Ok i detta fallet är det ingen big deal tror ja.. men ändå.. små saker kan i slutändan bli knäckande. Ungarna va helt speedade idag o höll låda hela eftermiddagen.. märktes att de små liven va taggade för jumpan idag :) varje onsdag är precis sej lik :) Men det som störde mej mest idag va att chefen hade gett tusan i att meddela mej om att det va ett möte inne i stan för att redovisa ett tema osv. va fan ja är väl oxå anställd på förskolan o ska ta del av möten o planeringar osv!? sjukt är det sjukt! Varför göra skillnad mellan personal!? Ah ja blir duktigt förbannad! Jag har bland annat inte fått några papper på att ja är på den förskolan jag är på osv.. Så ja sket fullständigt i att gå på mötet ikväll! ahh det gjorde jag! tror ni hör hur bitter jag är, men all rätt till att va det oxå!!  Inte planerat in att ja ska vara med på mötet.. hur fan tänker man egentligen!? Ja Emma har inte jobbat där sålänge så henne skiter vi i, fan jobbat där ett par månader nu iallafall... vad är problemet!? ja har högre utbildning än va de andra kollegorna har så ja är ju inte pantad som vissa kanske tror... inte vet jag, men det stör mej! MORR! Irriterad som få idag.. *fräs*

Efter jobbet kände jag att ja va tvungen att avreagera mej... Blev 2h på gymmet. Blev faktiskt armar, oväntat nog, rygg och kondition. Gällande konditionen körde ja en rask promenad på löpbandet med lutningsintervaller (1h). När jag va klar kände jag mig duktigt nöjd. * Klapp på axeln *... När ja kom hem fick d bli köttfärssås och spagge o frukt :)

Nu ligger ja nermoffad i soffan chilledillar.. Tur ja glodde på schemat på jobbet o insåg att ja började 07.15 istf 08.45.. En kollega ska ha en semesterdag... så gott folk imorgon blir det uppstigning 05.30 *pust* Imorgon ska ja jobba med en vikarie (eftermiddagen) som alla ungar ska testa.. omg om ja gnäller på att ja är trött så kommer ni veta varför. :) Efter jobbet i morgon ska ja på träningen igen.. konditionen kommer ja inte undan, den ska bara göras liksom ;) Sen får ja se va ja ska köra...

Hoppas på att alla problem klaras upp och att ja får va happy igen.. Känner att det vart en del störmoment de senaste dagarna, är det inte det ena så är d det andra. Men nu ska vi se till att vända på detta :) japp positiva tankar.. Älskar er som verkligen ställer upp o är helt underbara mot mej, kan behöva piggas upp lite då o då, vem behöver inte det liksom!? Imorgon kommer polisen på besök till skolan för att berätta om sitt jobb för eleverna i årskurs 4-5 :) *dregel* så ni som är på ön.. skärp er! :) <3

Puss o kramisar <3


Kommentarer
Postat av: J

Du får komma i jobba hos oss igen i B-sjö! Hade vatt mys!

2012-04-12 @ 14:58:10
Postat av: Anonym

där har man alltid skojsigt, trevligt folk som man kan lita på :)

2012-04-12 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0