Fredag den 13

Är det en myt att det bara sker olyckor o negativa grejer hela dagen!? Kan säga att min dag har varit helt perfekt, trots att ja önskar att ja hade kunnat klona mej i vissa lägen. :) Idag har det varit helt underbart på jobbet, inte så möe barn o stämningen va helt ok bland kollegorna. Jag tog komandot med att göra om lite grann på förskolan.. man kan inte leva i det gamla.. näää för tusan.. Möblerade om lite grann i rummen för att motverka en massa spring och skrik osv. Nu mera har vi ett "familjerum" "stora rummet" och "lilla ateljén", hoppas på att kollegorna uppskattar min lilla förvandling. Tog även foto på leksakerna som skulle sitta på alla lådor osv, för att underlätta när barnen ska städa.. Allt har sin plats liksom :) Tyckte det va en fin idé, säkert nån som håller med!? Satte upp barnens fina kulmålningar i ateljén för att få en färgklick på väggarna. Blev faktiskt riktigt nöjd. Vilka ytor det blev! Nu är min önskan att få ett "sagorum" men det dumma e att lokalen inte räcker till.. tänk va mysigt det skulle vart om man hade fått ett tunt tyg att sätta som en hängande tyghimmel o böcker som ligger framme som ser inbjudande ut.. Gärna en mjuk madrass eller soffa att sitta på o massa gosiga kuddar. Det är bara en version... som sagt ett rum till hade gjort grejen liksom :)

Efter den helt fantastiska dagen på jobbet körde ja in till stan för att träna.. alltså ja kände mej nästan lite duktig today! Totalt promenerat/joggat 1 mil! OMG! hehe sista 30 minuterna körde ja 5 min intervaller eftersom mitt luftrör e sååå sugit! Men det ska nog bli ändring på det.. Shit men är sjukt nöjd med dagens insats. Nästan lite blodsmak i munnen när ja vart igång sådär :) *klapp på axeln*. Imorgon blir det eventuellt träning på förmiddagen innan ja hittar på en massa mys o bus tillsammans med min kära syster <3

Igår sov jag över hos min kära syster, hennes man är nämligen iväg o kommer hem på söndag... Alltså jeeesus, att sova med nån som är höggravid och förkyld e ingen hit. Hon snarkade som en fullvuxen karl, trodde nästan att ja skulle åka ner på golvet där ett tag, så sömnen har väl vart mindre bra :) Inatt hoppas ja på bättre sömn, denna gången e ja förberedd, hörselproppar. yeah! hehe ;) Bring it babylove bring it :) mmmhm <3

Hoppas er dag har vart perfekt! Massa pussar o kramar


Kommentarer
Postat av: J

Låter som en härlig tanke med sagohörna.

Bra Jobbat Emmasöt!

Hoppas verkligen du kommer tillbaks till B-Sjö igen..eller för alltid

PoK

/J

2012-04-14 @ 00:19:26
Postat av: Anonym

Haha jasså så ja kan styra o liva upp stället :) alla behöver en hoppetossa på ett jobb :)

2012-04-14 @ 08:29:51
Postat av: Henke

<3

2012-04-14 @ 12:37:27
Postat av: Anonym

;)

2012-04-14 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0