Atschoo Atscho prosit!

Amen det va ju typiskt! Då har man gått o blivit förkyld, tokförkyld :( Vaknade med värsta hostan o andnöd... hur roligt är det från en skala mellan 1-12!? nje fy! Jobbade idag iallafall men gick på typ halvfart.. det är jag o alla söta barn som är helt igenkorkade :( Men det blir bättre snart ska ni se :) Som ni redan misstänkt så blev det ingen träning idag :( Ohh ja som verkligen älskar att hålla igång.. men men. ist ligger ja nerbäddad i soffan o segar, mindre kul.. men va ska man göra.. jo gilla läget o kurera sej. Hur trevligt är det ned en wischyröst!? hehe well vissa kanske tänder på det *fniss* men isf får man stå ut med smärtan hehe. Aschooo atscho atschoo...



Imorgon min damer och herrar ja ska på teater tillsammans med min höggravida syster, mormor o morfar i konserthuset :) Har för mej det va Stefan o Krister nått i den stilen.. japp kommer ta kort på the onions ;) kommer nog bli en eller flera fniss... eller rent av ett asgarv med nöff, never know. eller.. massa nys som stör föreställningen :) Ahh i vilkafall som helst så kommer det bli hur trevligt som helst! hahaha! Trevligt att hitta på nått annolunda som man vanligtvis inte brukar göra. <3 After the show ska vi käka nått smarrigt, sweet! Vilken lördag det kommer bli <3

Ohh jag vet att det är fel att säga det redan nu, men jössös va ja längtar till nästa vecka.. nu tänker ni säkert "Buuuuu" men ja buuuar då inte.. På måndag ska ja fixa håret, får se vad det bli denna gången o på onsdag ska ja på sjörövarkonsert med barnen. wihoooo! Skepp o hoj landkrabbor, gör plats för Piratfröken :) Haha innest inne så vet ni alla att jag är en lurig pirat :) Tagen för säkert 2 år sedan.. haha ja jössös, va säger man!?? Kanske inte jätteläskig men charmig!?



Vad händer sen i helgen då när man inte kan träna!? Återstår att se. Hoppas att er dag har varit fantastisk.. Nu ska ja ta mej lite té för min lilla hals. Massa pussar från sjuklingen. like it or not hehe <3

 


Kommentarer
Postat av: J

krya på dig!

pok!!

2012-04-21 @ 06:59:54
Postat av: Anonym

Söt!!!!!!!!!!!

2012-04-21 @ 12:56:18
Postat av: Anonym

Tack :)

2012-04-21 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0